گیاهان تصفیه هوا از Air So Pure

گیاهی از Air So Pure
هوا گیاهان پس خالص از طریق دهان برگ تنفس می کنند. اینها سوراخ های میکروسکوپی در سطح زیرین برگ ها هستند. در طول تنفس، مواد مضر را نیز از هوا جذب می کنند. سپس آنها را در داخل گیاه به مواد مغذی تجزیه می کنند که بعداً استفاده می کنند. گیاهان Air So Pure این کار را بهتر از گیاهان دیگر انجام می دهند.

گیاه سایه Teun Valstar
به دنبال کالاتیا با کیفیت بالا هستید؟ سپس ShadowPlant مکان مناسبی برای شماست. این شرکت در سال 1985 تاسیس شد و اکنون توسط روی والستار، پسر اولین بنیانگذار Teun Valstar اداره می شود. در حال حاضر حدود 15 نوع مختلف در گلدان های 14 و 19 سانتی متری وجود دارد که همگی دارای نقاشی های منحصر به فرد و زیبای برگ هستند.

برای اطلاعات بیشتر:
OZ Planten
Magnolia 11 VBA Zuid
1424 LA De Kwakel، هلند
[email protected]
www.ozplanten.nl



منبع

بهترین گیاه
نقطه قوت Bestplant تخصص آن در پرورش Spathiphyllum است. متخصص در سایز گلدان های بزرگ از 17 تا 27 سانتی متر. هر رقم دارای ویژگی های خاص خود است، مانند نوع برگ، رنگ برگ و نحوه گلدهی. Bestplant در تمام طول سال و به تعداد مناسب کشت می کند تا با زیباترین گیاهان به بازار خدمت کند.

ناسا درباره تفاوت‌های گیاهان در جذب و خنثی‌سازی آلاینده‌های مضر هوا تحقیق کرده است. پس از انجام این آزمایش‌ها، سازمان‌هایی مانند Fytagoras و PPO (Practical Research Plant & Environment) هنوز در حال انجام تحقیقات در مورد این گروه از گیاهان Air So Pure هستند که محیطی سالم و پایدار را فراهم می‌کنند.

در ماه آوریل، OZ Planten نه 1 پرورش دهنده بلکه 13 را برجسته می کند. 13 پرورش دهنده که گیاهان مختلف می کارند یک چیز مشترک دارند: گیاهانی با خواص قوی تصفیه کننده هوا.