“گواهینامه FSC گواهی است از یک ممیزی خارجی که ما مسئولانه عمل می کنیم”

Carccu®، یک تولید کننده بسته بندی مستقر در Sastamala (فنلاند) گواهینامه جنگل شورای نظارت بر جنگل (FSC) را دریافت کرده است. “قبل از صدور گواهینامه FSC، ما قبلاً یک گواهینامه PEFC داشتیم که سال گذشته دریافت کردیم. اکنون ما همه گواهینامه های جنگل را داریم. پشت این گواهینامه کار زیادی وجود دارد، الزامات زیادی وجود دارد که باید آنها را برآورده می کردیم. این گواهینامه یک گواهینامه است. قدردانی از همه تلاش‌هایی که از سال 2021 انجام داده‌ایم. در آن سال تصمیم گرفتیم پایدارتر شویم.» لاسه بورگ، مدیر عامل Carccu می‌گوید.

در این مصاحبه، بورگ درباره این گواهینامه و اقداماتی که برای پایدارتر کردن بسته بندی گل و سازگار با محیط زیست انجام داده است، به ما خواهد گفت.

لاسه بورگ، مدیر عامل Carccu

مجموعه بسته بندی گل Carccu از کاغذ گل، سلفون، کاغذ ابریشم و کیسه های کاغذی تشکیل شده است. محصولات آنها در سطح جهانی در دسترس است. نمای کلی از مواد بسته بندی گل را می توان در وب سایت شرکت یافت. در Carccu آنها معتقدند که انتخاب برای بسته بندی یک انتخاب مهم است. نه تنها به این دلیل که اولین چیزی است که کسی که گل دریافت می کند می بیند، بلکه به این دلیل که باید کمترین تأثیر ممکن را بر محیط زیست داشته باشد. بورگ توضیح می دهد: “از سال 1997، ما از جوهرهای مبتنی بر آب استفاده می کنیم زیرا این جوهرها سازگارتر با محیط زیست هستند. در حدود سال 2020، ما تصمیم گرفتیم همه مواد بسته بندی گل خود را با جایگزین های پایدارتر جایگزین کنیم.”

این اقدامات و سایر اقدامات منجر به صدور گواهینامه FSC اخیر این شرکت شده است. “چوب موجود در یک محصول چوبی با برچسب FSC از جنگلی سرچشمه می گیرد که مطابق با اصول پایداری زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی مدیریت شده است. برچسب FSC روی بسته بندی کاغذی تعهد ما را به مدیریت پایدار جنگل نشان می دهد.

گواهینامه جنگل FSC کار شرکت ها و سازمان ها را در ترویج مدیریت پایدار جنگل به رسمیت می شناسد و پیوند قوی بین مدیریت جنگل و محصولات ایجاد می کند. این گواهینامه توسط حسابرسان مستقل و معتبر نظارت می شود و این تنها گواهینامه محصول چوبی است که توسط WWF، لیگ طبیعت و صلح سبز نیز پشتیبانی می شود.

با استفاده از مواد خام دارای گواهی FSC، Carccu می تواند به مدیریت مسئولانه جنگل و اقتصاد جنگل کمک کند. کار برای دریافت گواهینامه FSC در سال گذشته به عنوان بخشی از تلاش های ما برای صدور گواهینامه سیستم کیفیت ISO 9001 و ISO 14 001 آغاز شد. بورگ اظهار داشت: گواهینامه FSC اثباتی است از یک ممیزی خارجی که ما مسئولانه عمل می کنیم.


لاسه بورگ گواهینامه FSC را دریافت می کند.

با این حال، بورگ تاکید می کند که گواهینامه FSC پایان توسعه پایدار آنها نیست و می گوید: “به طور سنتی، کشورهای شمال اروپا و به ویژه فنلاند، به دلیل جنگل های نسبتاً بزرگ، کشورهای کاغذی هستند. صنعت جنگل یکی از اصلی ترین صنایع فنلاند است. محصولات صادراتی

ما دانش زیادی در این زمینه داریم، با دانشگاه ها و سایر کارشناسان همکاری می کنیم. در حال حاضر، به عنوان مثال، ما نگران به حداقل رساندن میزان پلاستیک و میکروپلاستیک هستیم. ما با هم بهترین راه ها را بررسی می کنیم. در نتیجه، ما می توانیم به اندازه کافی به صاحبان برندی که به ما مراجعه می کنند توصیه کنیم تا راه حل های بسته بندی پایدار (گل) را بیابند. بنابراین ما در اینجا متوقف نمی شویم. گواهینامه FSC تنها یک دستاورد است، دستاوردهای بیشتری در آینده وجود دارد.”

برای اطلاعات بیشتر:
لاسه بورگ
کارکو
https://carccu.com
[email protected]

منبع