گل ها و آتی در شیکاگو شکوفا می شوند زیرا غیرانتفاعی به دور نگه داشتن جوانان از جرم کمک می کند



برای مالکان ساوتساید بلومز، کویلن و هانا بلک ول، که اداره غیرانتفاعی گل شیکاگو را با کارکنان جوان و بزرگسالان جوان در معرض خطر اداره می کنند، بزرگترین رقیب آنها گل فروشی های دیگر نیست. این کشش مداوم خیابان هاست.

هانا بلک ول، یکی از شرکت کنندگان جوانی که زمانی در برنامه آنها شرکت داشت، گفت: «(بچه هایی بودند که در برنامه بعد از مدرسه ما بودند که شنیدیم وقتی بزرگ شدند به یک باند پیوستند». این بومی کانزاس با اشاره به یکی از شرکت کنندگان سابق برنامه گفت: “من نمی دانم شاون هنوز زنده است یا خیر.”

فروشگاه گل ساوت ساید بلومز – با شعار “گل هایی که قدرت می دهند” – در جامعه اکثریت سیاهپوست انگلوود ساوت ساید شیکاگو قرار دارد. صحرای فقیرانه غذایی که با زمین‌های خالی، فرصت‌های شغلی کم، و خشونت‌های گروهی و اسلحه‌ای گرفتار شده، جایی است که بلک‌ول‌ها، والدین سه فرزند، برای یک دهه زندگی کرده‌اند. کویلن بلک ول گفت: “در آنچه در رسانه ها می بینید حقیقت وجود دارد.”

شیکاگو، با شهرتش به عنوان یکی از خشن ترین شهرهای کشور، 617 قتل را در سال 2023 گزارش کرد. در همان سال، نیویورک شاهد 386 قتل بود، در حالی که لس آنجلس شاهد 327 قتل بود. به گفته بلک ولز، تیراندازی های انگلوود کمتر شده است. تا ماه فوریه، اداره پلیس شیکاگو اعلام کرد که این شهر شاهد کاهش دو رقمی قتل، تیراندازی و قربانیان تیراندازی در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال 2023 بوده است.

در kslnewsradio.com بیشتر بخوانید

تاریخ انتشار:

منبع