گل رز RNLI در جشن 200 سال نجات جان در نمایشگاه گل چلسی

رز نارنجی توسط حامیان خیریه به احترام یکی از ارزش های کلیدی RNLI و سخنان بنیانگذار سر ویلیام هیلاری که گفت: “با شجاعت، هیچ چیز غیرممکن نیست” نامگذاری شده است. گل رز فلوریبوندا بخشی از نمایش پیتر بیلس در نمایشگاه گل RHS چلسی – که در روز سه شنبه، 21 می به روی عموم باز می شود – خواهد بود و یک قایق نجات ساحلی کلاس D، اسب کار ناوگان RNLI، در کنار آن قرار خواهد گرفت.

ایان لیمر، مدیر مهد کودک پیتر بیلس، که پدربزرگش به مدت 30 سال در ایستگاه قایق نجات شرینگهام، نورفولک داوطلب شد، بر پرورش گل رز برای 200 سالگرد تاسیس RNLI نظارت کرده است.

او گفت: “من احساس افتخار می کنم که بخشی از این سال تاریخی هستم، به خصوص اینکه پدربزرگم بیش از 30 سال در شرینگهام در RNLI خدمت کرده است.” این آن را بسیار شخصی تر می کند، و من فقط احساس غرور می کنم.

جین جورج، مدیر جمع آوری کمک های مالی RNLI، گفت: “گل رز “با شجاعت” نامگذاری شده است، همانطور که حامیان سخاوتمند ما به آن رای دادند. شجاعت یکی از ارزش های RNLI است و خدمه ما هر روز با آن زندگی می کنند. آیا شگفت‌انگیز نخواهد بود اگر یکی از این گل‌های رز برای نشان دادن همه زندگی‌های نجات‌یافته از سال 1824 کاشته شود؟ یعنی بیش از 146000. از پیتر بیلس و همه مشتریان گل رز دوستشان تشکر می کنم.

حامیان می توانند این گل را از وب سایت پیتر بیلس خریداری کنند و 20٪ از درآمد آن به RNLI تعلق می گیرد.

پیتر بیلس همچنین 250 گل رز را به این موسسه خیریه هدیه داده است که در مکان هایی از جمله درختکاری ملی در استافوردشایر، قبر گریس دارلینگ، که پس از به خطر انداختن جان خود برای نجات بازماندگان گیر افتاده توسط RNLI مدال گالانتری دریافت کرد، به او هدیه داده است. کشتی بخار شکسته Forfarshire در سال 1838 و چندین ایستگاه قایق نجات در اطراف ساحل.

پیتر رید 25 گل رز را در خارج از کالج RNLI در پول، دورست کاشت که خود توسط Littlehampton RNLI زمانی که قایق غواصی او در سال 2005 غرق شد، نجات یافت.

پیتر گفت: سه هفته قبل از اینکه شیشه ها را تقویت کنیم و وقتی شروع به غرق شدن کردیم، آنها تنها چیزی بودند که ما را نگه می داشتند. قایق نجات در عرض پنج دقیقه آنجا بود. آنها به دلیلی آنجا هستند و مانند یک اطمینان در پشت ذهن شماست.

“من RNLI را به عنوان یک فرشته نگهبان طبقه بندی می کنم، شما می دانید که کسی را در آنجا دارید.”

امسال دومین حضور خیریه در RHS چلسی خواهد بود، پس از اینکه باغ RNLI، طراح برنده چند جایزه، کریس بردشاو، مدال طلا را در سال 2022 به دست آورد.

گل رز امسال در غرفه بزرگ در بیمارستان سلطنتی چلسی در لندن، محل برگزاری نمایشگاه گل RHS چلسی به نمایش گذاشته خواهد شد. سفارش آنلاین گل رز از دوشنبه 8 آوریل در دسترس است. قیمت آنها برای ریشه لخت 26.95 پوند و در کانتینرها 31.95 پوند است.

منبع: rnli.org

منبع