گسترش دانشگاه منابعی را برای تولیدکنندگان تخصصی ag فراهم می کند

تولیدکنندگان کشاورزی شهری و تخصصی میسوری – و کسانی که در نظر دارند یک شرکت کشاورزی راه اندازی کنند – منابع برنامه ریزی کسب و کار جدیدی را در اختیار دارند.

گسترش دانشگاه میسوری بودجه های برنامه ریزی جدیدی را برای مجموعه ای از شرکت های کشاورزی تخصصی منتشر کرده است، از جمله گوجه فرنگی های تونلی بالا، سبزی های برگی هیدروپونیک، میکروگرین ها، گل های شاخه بریده لیزیانتوس و زنبورداری، و همچنین آغازگر تولید کشاورزی در محیط کنترل شده. بودجه های تعاملی شامل پیش بینی قیمت های بازار 2024، تولید، هزینه های ورودی و هزینه های مالکیت است. منابع در http://muext.us/ua-scb موجود است.

جوو هان تسای، اقتصاددان کشاورزی MU Extension، گفت: “بودجه های تخصصی ما برای کمک به تولیدکنندگان در ارزیابی امکان سنجی و پایداری عملیات خود طراحی شده است.” “متخصصان توسعه با کارشناسان و تولیدکنندگان میسوری برای بررسی قیمت ها و مفروضات تولیدی کار کردند که می تواند به کاربران کمک کند در استفاده از ابزارها در شرکت خود اطمینان داشته باشند.”

رایان میهولین، اقتصاددان کشاورزی MU Extension، گفت که بودجه‌های تولید محصولات کشاورزی تخصصی جدید مانند بودجه‌های کشاورزی و دامپروری MU Extension قابل تنظیم هستند.

میلهلین گفت: «این بودجه‌ها ابزارهای مفیدی برای تولیدکنندگان هستند تا بفهمند چه منابع و سرمایه‌گذاری‌هایی ممکن است برای شروع یک سرمایه‌گذاری تولید جدید مورد نیاز باشد.» فراتر از هزینه‌های مربوط به ایجاد یک شرکت تخصصی، مانند زنبورداری، تولیدکنندگان می‌توانند بازدهی بالقوه ناشی از افزایش کسب‌وکارشان را درک کنند.

Manita Ale، متخصص کسب و کار کشاورزی MU Extension مستقر در سنت لوئیس، خاطرنشان می‌کند که بودجه‌های سازمانی موجود جزء مهمی از تلاش بزرگ‌تر برای حمایت از تولیدکنندگان در هنگام اتخاذ تصمیمات صحیح برنامه‌ریزی تجاری هستند.

آل می‌گوید: «تولیدکنندگان شهری یا کشاورزانی که علاقه‌مند به تنوع بخشیدن به فعالیت‌های خود برای گنجاندن محصولات تخصصی هستند، به منابعی به آسانی در دسترس نیاز دارند. توسعه به ایجاد منابع و ارائه برنامه‌نویسی برای تجهیز تولیدکنندگان به دانش ادامه خواهد داد تا شاهد حرکت شرکت‌های کشاورزی تخصصی آنها از ایده به اجرا باشند.»

آل گفت، منابع تخصصی کشاورزی MU Extension همچنین به شرکای آژانس و تجارت کشاورزی میسوری سود می رساند، زیرا به تولیدکنندگان در تصمیم گیری های مدیریت صحیح کمک می کند. مرکز خدمات شهری سنت لوئیس وزارت کشاورزی ایالات متحده یکی از این شرکا برای استفاده از منابع توسعه است زیرا به تولیدکنندگان شهری در شروع یا گسترش عملیات کشاورزی کمک می کند.

کالی ترنر، مدیر وام آژانس خدمات کشاورزی USDA، گفت: «منابع کشاورزی تخصصی Extension در کمک به تیم ما برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و پردازش کارآمدتر درخواست‌های وام مؤثر است. “دانش و تخصص منتشر شده از طریق MU Extension شکاف هایی را که تجربه خودمان کم است برطرف می کند و داده های موجود در دسترس ما به ما کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه بگیریم.”

منبع: extension.missouri.edu

منبع