کسب و کار روز مادر در Veiling Rhein-Maas



Veiling Rhein-Maas یک هفته رضایت بخش در روز مادر (روز مادر در آلمان همیشه در دومین یکشنبه ماه می است) به طور کلی در تمام کانال های فروش در سال 2024 داشت. با وجود تعطیلات عمومی، این هفته احتمالا قوی ترین هفته فروش سال خواهد بود. . بسیار خوشحال کننده است که سطح فروش رکورد هفته قبلی Veiling Rhein-Maas، که برای روز مادر در سال 2023 بود، یک بار دیگر فراتر رفت. اهمیت کسب و کار روز مادر برای همه کانال های فروش همچنان بالاست. مشارکت مشتری در حراج در محل، پیش فروش ساعت و خرید از راه دور بسیار بالا بود. سرویس ساعت شاهد رکورد فروش در هفته روز مادر بود که به طور قابل توجهی بیشتر از سال گذشته بود.

هفته روز مادر، هم از نظر تدارکات و هم از نظر فروش در کل حوزه بازاریابی، به خوبی سال گذشته پیش رفت. گل های شاخه بریده و گیاهان گلدانی به مقدار زیاد در دسترس بودند و مشتریان طیف وسیع و زیبای محصولات ارائه شده را تحسین کردند. محصولات وارداتی نیز به مقدار کافی و بدون محدودیت در دسترس بودند. روزهایی که بیشترین فروش را در این هفته داشته اند چهارشنبه، دوشنبه و سه شنبه بوده است. قیمت گل های شاخه بریده و گیاهان گلدانی مشابه قیمت های هفته روز مادر در سال 2023 بود. توسعه قیمت ها برای هفته روز مادر در حراج معمول بود. در پایان هفته، در روزهای پنجشنبه و جمعه، ساختار قیمتی ثابت یا رو به افزایشی برای گل های شاخه بریده مشاهده شد در حالی که قیمت محصولات فضای باز مانند گیاهان بستر اندکی کاهش یافت. با سرویس ساعت، تقاضا برای گیاهان داخلی و گل های شاخه بریده نیز نسبت به سال گذشته بیشتر بود، اگرچه قیمت گل های شاخه بریده کمی پایین تر بود. روند مشاهده شده در سال های اخیر در سایر کانال های فروش ادامه یافت. Veiling Rhein-Maas همچنان شاهد سطح بالایی از مشارکت مشتریان در خرید از راه دور، افزایش بیشتر مشارکت در پیش فروش ساعت است و فروشگاه اینترنتی نیز همچنان به رشد مثبت خود ادامه می دهد و مشتریان بیشتری از این کانال خرید استفاده می کنند.

طیف وسیعی از گل های شاخه بریده و گیاهان گلدانی Veiling Rhein Maas در فروش مستقیم هم از طریق سرویس ساعت و هم در ساعت های حراج به خوبی به فروش می رسد. از نظر گیاهان گلدانی، تقاضا برای گیاهان داخلی، ارکیده ها و کاسه ها و چیدمان های باکیفیت بالا بود. در بخش فضای باز، تقاضای زیادی برای گیاهان پاسیو، گل رز و ادریسی وجود داشت. از سوی دیگر، تقاضا برای محصولات مهدکودک تا حدودی کمتر بود. در بخش گل های بریده، گل های رز، گل صد تومانی، لیزیانتوس، ژربرا و دسته گل ها محبوبیت خاصی داشتند. طیف زیبای گلهای شاخه بریده تابستانی نیز تقاضای زیادی داشت.

در حراج، کاسه ها و چیدمان های کاشته شده همچنان بزرگترین فروشندگان در بخش گیاهان گلدانی بودند. این محصولات رفاهی سال‌هاست که تقاضای زیادی دارند و هفته روز مادر برای این بخش محصول اهمیت ویژه‌ای دارد. خرید یک چیدمان زیبا به صورت گلدان یا کاسه گیاهی و امکان فروش آن آسان است و چندان گران نیست. این تغییر به سمت محصولات راحتی در ساعت های حراج و سرویس ساعت نیز برای گل های شاخه بریده در حال افزایش است.

برای اطلاعات بیشتر:
حجاب راین ماس
[email protected]
www.veilingrheinmaas.com

تاریخ انتشار:

منبع