“کار ما هرگز متوقف نمی شود”



شرکت پرورش ایتالیایی درباره کاتالوگ جدید بهار و تابستان خود نظر می دهد

تحقیق و نوآوری
پرورش دهندگان همیشه به دنبال گونه های جدید و بهبود یافته هستند. همانطور که شرکت پرورش ایتالیایی، Lazzeri Agricola، معتقد به “ساخت ایتالیا” است. تیم Lazzeri بیان می کند: “در کنار کیفیت و سلامت گیاهان جوان خود، ما بر تحقیق و نوآوری تمرکز می کنیم. کار ما هرگز متوقف نمی شود زیرا زمینه و بازار ما دائماً در حال تغییر است. ما به طور مداوم با نیازهای تولید کنندگان و مصرف کنندگان نهایی سازگار می شویم. ” یکی از نتایج این تلاش ها کاتالوگ جدید این شرکت است.

انواع جدید
امسال Lazzeri با معرفی 40 نوع جدید در سری های مختلف دامنه خود را گسترش داد. تیم Lazzeri می‌گوید: «امسال گونه‌های جدید زیادی وجود دارد، که برجسته‌ترین آن‌ها عبارتند از Dipladenia/Mandevilla Brasileira و Sundaville، Impatiens NG Pizzica، Petunias La Signora، Portulaca Duna، Pelargonium-Interspecific Amazonia، Catharanthus Tropicana». این و انواع دیگر را می توان در کاتالوگ “مجموعه بهار و تابستان 2025” Lazzeri یافت. این کاتالوگ به چهار زبان ایتالیایی، آلمانی، انگلیسی و فرانسوی موجود است و در وب سایت شرکت قابل مشاهده است.


کاتالوگ «مجموعه بهار-تابستان» Lazzeri 2025

“ما بهبودهای مستمری را برای ارائه ژنتیک و گیاهان جوان با کیفیت برجسته انجام می دهیم. هدف ما این است که یک شریک طولانی مدت خدمات گرا و شایسته برای شرکت های حرفه ای باغبانی باشیم. ما به مشتریان خود ژنتیک متمایز و گیاهان جوان درجه یک را ارائه می دهیم.” اضافه می کنند.


رز Brasileira، واریته های Duna، Tropicana Fuchsia Spark و La Signora Violet Vein برخی از گونه هایی هستند که در کاتالوگ یافت می شوند.

ایتالیا و فراتر از آن
اگرچه گونه های Lazzeri منشأ ایتالیایی دارند، اما برای بازار ایتالیا محفوظ نیستند: “Lazzeri بخشی از گل و گیاه ایتالیا بوده است و ما قصد نداریم آن را تغییر دهیم. این بدان معنا نیست که ما علاقه ای به بازار گسترده اروپا نداریم در واقع، چند سال گذشته ژنتیک ما به ما اجازه داد تا با موفقیت از مرزهای اروپا عبور کنیم.

برای اطلاعات بیشتر:
Lazzeri Agricola
www.lazzeri.com

تاریخ انتشار:

نویسنده:

یوجنیا دن اودن



©

FloralDaily.com

منبع