ژلیکو کوسانوویچ به عنوان مدیر مالی در Signify منصوب شد



ژلیکو کوسانوویچ به عنوان سرپرست ارشد مالی (CFO) در Signify منصوب شده است که از اول آوریل 2024 اعمال می شود. کوسانوویچ جایگزین خاویر ون انگلن می شود که در 1 آوریل 2024 از سمت خود کناره گیری کرد و به دنبال منافع دیگری بود.

من بسیار خوشحالم که Zeljko موافقت کرده است تا نقش بازیگری CFO را افزایش دهد. اریک رودولات، مدیرعامل، گفت: او دانش جامعی از تجارت Signify و سابقه اثبات شده در موقعیت‌های رهبری مالی به ارمغان می‌آورد که او را در موقعیتی قوی برای حمایت از رهبری مداوم ما در صنعت قرار می‌دهد.

آقای زلیکو کوسانوویچ در سال 2017 به عنوان مدیر مالی بخش راه حل های دیجیتال Signify به Signify پیوست و از سال 2021 کنترلگر گروه بوده است. ، و اروپا.

Zeljko که اهل فرانسه است، دارای مدرک لیسانس هنر از دانشگاه ناتینگهام ترنت، فوق لیسانس تجارت بین‌الملل از دانشگاه گرنوبل، و MBA اجرایی از دانشگاه علم و فناوری Kellogg هنگ کنگ است.

آرتور ون در پول، رئیس هیئت نظارت Signify، گفت: “زلیکو کوسانوویچ با 30 سال تجربه در این زمینه، نشان داده است که شایستگی های مالی لازم برای این نقش را دارد.” ما به رهبری او اطمینان کامل داریم و منتظریم به همکاری با او برای ادامه پیشبرد تجارت.”

برای اطلاعات بیشتر:
دلالت کند
Daniele Damoiseaux، مدیر گلوبال مارکوم باغبانی
[email protected]
www.philips.com/horti

تاریخ انتشار:

منبع