چگونه انتخاب گل می تواند به افزایش فروش کمک کند

انتخاب گل های تزئینی می تواند عامل تعیین کننده بین فروش و فرصت از دست رفته باشد. اینها لوازم جانبی برای چیدمان گل شما هستند که معمولاً یک تعطیلات یا رویداد خاص مانند روز ولنتاین یا ماه آگاهی از سرطان سینه را نشان می دهند. این چیدمان‌ها آرایش کلی گل شما را تقویت می‌کنند و یک عنصر جذاب و جذاب را اضافه می‌کنند که می‌تواند مشتریان را به سمت فروش سوق دهد. اما، آیا این لوازم جانبی مقرون به صرفه واقعاً تأثیر زیادی روی درآمد شما دارند؟ بیایید به مزایای استفاده از گلچین در چیدمان گل خود بپردازیم.

مزایای استفاده از گل ها – ارائه و زیبایی شناسی پیشرفته
مصرف کنندگان کیفیت، طراحی، اندازه، رنگ و خلاقیت بسته بندی شما را در چند ثانیه ارزیابی می کنند. در واقع، فقط سه تا پنج ثانیه طول می کشد تا یک مصرف کننده متوجه یک محصول خاص شود و تصمیم بگیرد آن را بخرد یا نه. به همین دلیل استفاده از مواد بسته بندی اضافی برای اطمینان از اینکه چیدمان شما در بین رقبا برجسته است بسیار مهم است. چیدن گل یک راه عالی و ارزان برای بهبود نمایش گل آرایی شماست که می تواند فروش را افزایش دهد.

تاثیر مثبت بر ارزش درک شده
وقتی صحبت از چیدمان گل می شود، زیبایی شناسی کلیدی است. از این گذشته، 72 درصد از مصرف کنندگان اظهار می کنند که تصمیمات خرید آنها تحت تأثیر طراحی بسته بندی یک محصول بوده است. افزودن یک گلچین می‌تواند به جمع‌آوری کلی گل‌ها به شکلی که برای چشم خوشایند باشد، کمک کند. ناگفته نماند، انتخاب گل راه بسیار خوبی برای جلب توجه است و شانس فروش را افزایش می دهد.

علاوه بر این، این افزایش ارزش درک شده می تواند به شما در توجیه قیمت های بالاتر برای چیدمان گل کمک کند. با ترکیب استراتژیک لوازم جانبی ممتاز یا تزئینی در چیدمان های گل خود، می توانید به طور موثری مشتریان را به فروش برسانید و میانگین ارزش معاملات را برای برند خود افزایش دهید.

تسهیل امکانات طراحی خلاقانه
بسیاری از شرکت‌ها به دلیل امکانات بی‌شماری طراحی که ارائه می‌دهند، انتخاب‌های گل را به محصولات خود اضافه می‌کنند. به این ترتیب، به راحتی می توانید گل آرایی خود را بیشتر بپوشانید تا توجه مشتری را به خود جلب کنید. از روز مادر گرفته تا هالووین و فراتر از آن، طیف وسیعی از انتخاب ها وجود دارد که می تواند به ارتقاء سطح محصولات شما کمک کند.

امروز گل های با کیفیت را دریافت کنید
اگر به گلچین های باکیفیت نیاز دارید، به PPC Flex مراجعه کنید. ما از سال 1980 بسته بندی های گل را برای مشتریان در سرتاسر جهان ارائه کرده ایم و مایلیم به شما کمک کنیم تا آنچه را که نیاز دارید به دست آورید. ما بر روی بهترین تجهیزات و با تجربه ترین تیم سرمایه گذاری می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که بهترین محصولات بسته بندی گل را دریافت می کنید. از ملحفه ها و آستین های گلدار گرفته تا اکسسوری ها و فراتر از آن، همه این کارها را می توانیم انجام دهیم.

هنگامی که با ما کار می کنید، می توانید مطمئن باشید که تمام مواد بسته بندی گل شما با در نظر گرفتن پایداری ساخته شده اند. این نه تنها ردپای کربن شما را کاهش می‌دهد، بلکه به شما کمک می‌کند تا برای مصرف‌کنندگان آگاه از محیط زیست امروزی جذاب باشید. بسیاری از محصولات ما از مواد قابل بازیافت مانند BOPP، CPP و HDPE ساخته شده‌اند. ما همچنین فیلم‌های کمپوست‌پذیری را ارائه می‌کنیم که فشار بر محیط را کاهش می‌دهند. علاوه بر این، ما در ماشین آلات سرمایه گذاری می کنیم تا تاثیر خود را بر محیط زیست کاهش دهیم. پاک کننده لیزری آنیلوکس ما به کاهش مصرف آب و انرژی در طول فرآیند تمیز کردن صفحه کمک می کند. و اکسید کننده حرارتی احیا کننده ما 99 درصد از VOC ها را از بین می برد و تقریباً به طور کامل هرگونه آلودگی هوا را از فرآیند تولید ما حذف می کند.

برای اطلاعات بیشتر:
تمکین PPC
5263 235 800 +1
www.gotemkin.com

منبع