چهار ستاره جدید در مجموعه Syngenta Flowers Stars

برای اطلاعات بیشتر:
گل سینجنتا
www.syngentaflowers.com



منبع

Syngenta Flowers اضافه شدن چهار ستاره به مجموعه ستاره های Syngenta Flowers را اعلام می کند که مجموعه ای از بهترین ژنتیک های این شرکت است. مجموعه ستاره‌ها اکنون شامل 23 سری از مجموعه‌های سالانه، چندساله، دوسالانه و گیاهان گلدانی است. هر ستاره دارای یک بسته نقطه فروش انحصاری و قابل تشخیص برای افزایش فروش در سطح تولید کننده و خرده فروشی است.

سه افزودنی دیگر به مجموعه عبارتند از: خون گرم، لانتانا با گل‌های قرمز تیره و ماندگار، Erysistible، Erysimum با طیفی از رنگ‌های دیدنی با سنبله‌های گل فشرده، که از مارس تا اولین یخبندان گل می‌دهد، و سفید ستاره‌ای، Pelargonium zonele چشم نواز با الگوی گل غیر معمول.

می‌توانید از Syngenta Flowers دیدن کنید و مجموعه Stars را در طول آزمایش‌های گل در محل تولید گیاه جوان در De Lier (NL) ببینید. تیم مشتاقانه منتظر استقبال شما در آنجا است.

Carolien van der Goes، مدیر گرایش‌ها و مفاهیم، ​​بسیار هیجان‌زده است که این محصولات جدید را به Syngenta Flower Stars اضافه کند: «هر یک از این ستاره‌های جدید ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند و در باغ، بالکن یا تراس شما برجسته خواهند شد. بیایید و مجموعه Stars ما را در FlowerTrials ببینید و ببینید که آنها چه امکاناتی را برای مهد کودک یا مشتریان شما می‌دهند.»

یکی از ستارگان جدید Itsy است، یک گل اطلسی هیبریدی جدید که دارای شکوفه های ریز فراوانی است که پوششی از رنگ را تشکیل می دهند که جذابیت خرده فروشی غیرقابل انکاری را ایجاد می کند. با انشعاب استثنایی، پوشش رنگ و عادت کنترل شده، Itsy مطمئناً مورد توجه تولیدکنندگان و مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.