پرورش دهندگان انتظار دارند تقاضای زیادی برای گیاهان زینتی وجود داشته باشد



پس از رکورد گردش مالی سال گذشته، امسال نیز تقاضای قوی در بازار گیاهان زینتی سالانه انتظار می رود. باغبانی داخلی با حدود 8 تا 10 میلیون بوته شمعدانی و 22 تا 25 میلیون نهال سالانه دیگر در حال آماده شدن برای فصل است. اتاق ملی کشاورزی و انجمن بین‌حرفه‌ای باغبانان زینتی مجارستان به خریداران توصیه می‌کنند که فروشگاه‌های باغبانی داخلی و باغ‌هایی را که از خانه به فروش می‌رسند، ترجیح دهند. باغداران می توانند توصیه های زیادی به مشتریان کنند و علاوه بر گیاهان زینتی در انتخاب نهال سبزی نیز کمک کنند.

باغبانان زینتی مجارستانی با امید زیادی منتظر آغاز دوره فروش گیاهانی هستند که در بهار شکوفا می شوند. اگرچه در مقایسه با میانگین سال های گذشته، امسال با اندکی کمتر نهال خود را برای فصل آماده می کنند، اما بنا به امید فعالان این صنعت، امسال تمامی گیاهان یکساله، دو ساله و چندساله موجود در بازار میزبان خواهند بود. بر اساس بررسی اجمالی بازار مشترک اتاق ملی کشاورزی و انجمن باغبانان زینتی مجارستان، حدود 8 تا 10 میلیون نهال شمعدانی و حدود 22 تا 25 میلیون نهال از سایر گیاهان زینتی گلدار ممکن است در سال جاری به بازار عرضه شوند.

با توجه به انتظارات باغداران زینتی، پس از رکورد فروش در سال گذشته، امسال نیز تقاضا برای گیاهان زینتی یکساله، دو ساله و چند ساله داخلی قوی خواهد بود.

در trademagazin.hu بیشتر بخوانید

تاریخ انتشار:

منبع