هنک ویلم اسپارگارن OZ Planten را ترک می کند



دانا میرتنس به عنوان مدیر عامل منصوب شد:

در سال 1998، Henk-Willem Spaargaren (64) فرآیند تبدیل صادرکننده گل در آن زمان OZ Export در Aalsmeer را به یک بخش کارخانه خودمختار با نام OZ Planten آغاز کرد. از آن زمان، او به توسعه نهاد به سازمانی که امروز است کمک کرده است. در سال 1999، این اولین شرکت در گروه OZ بود که به شهرک صنعتی VBA Zuid در De Kwakel نقل مکان کرد. در همان سال، OZ Group با Van Duijn Groep ادغام شد و به گروه گل هلندی (DFG) تبدیل شد.

OZ Planten به عنوان یک سازمان بازارگرا مشهور است که از ماموریت خود، “با اشتیاق برای گیاهان” برای ایجاد ارتباط نزدیک با تولیدکنندگان استفاده می کند. OZ Planten همچنین از تخصص خود برای تحویل روزانه گیاهان خانگی و باغی به بخش های مختلف مشتریان از جمله عمده فروشان، مراکز باغ و زنجیره های خرده فروشی در اروپا استفاده می کند.

دانا مرتنس کنترل را بر عهده می گیرد
وقتی هنک ویلم اسپارگارن در 1 ژوئن 2024 ترک می‌کند، دانا میرتنس مدیر عامل OZ Planten خواهد شد. دانا میرتنس پیش از این سال گذشته نقش مدیر بازرگانی را بر عهده گرفته بود. او در مجموع 12.5 سال در Dutch Flower Group بوده است و موقعیت های تجاری مختلفی را در Intergreen و Van Dijk Flora اشغال کرده است. در سمت جدید خود، او همچنان مسئول مدیریت تجاری در OZ Planten خواهد بود.

هنک ویلم اسپارگارن: “من می توانم به تمام این سال ها با افتخار نگاه کنم. من توانستم با همکارانم برای ساختن بهترین شرکت کارخانه در Aalsmeer کار کنم. برای دانا آرزوی موفقیت دارم در حالی که او OZ Planten را به همراه او توسعه می دهد. تیم.”

برای اطلاعات بیشتر:
گروه گل هلندی
www.dfg.nl

تاریخ انتشار:

منبع