هارکنس رز رز “بازنشستگی چلسی” را در نمایشگاه گل RHS چلسی 2024 راه اندازی می کند

چند روز دیگر به نمایشگاه گل چلسی باقی مانده است و هارکنس رز در حال معرفی “بازنشستگی چلسی” است.

ما در نمایشگاه امسال به انبوه دوستداران گیاهان و متعصبان گل می‌پیوندیم، اما مطمئن هستیم که زیبایی خارق‌العاده گل رز «بازنشستگی چلسی» آن را نسبت به بقیه بالا می‌برد و توجه همه کسانی که آن را می‌بینند جلب خواهد کرد. “

این گل رز بوته‌ای با گل‌های قرمز پررنگ و درخشان فوران می‌کند، به رنگی که بیشتر شبیه کت‌های مایل به قرمز نمادین و تاریخی است که توسط نام‌هایشان که بیمارستان سلطنتی چلسی را خانه می‌نامند، می‌پوشند.

شکوفه ها بزرگ و به یاد ماندنی هستند، هر کدام دارای حداکثر 50 گلبرگ هستند که لهجه ای روشن به گیاه برگ های سبز تیره و براق می دهند. علاوه بر این، شکوفه‌ها رایحه‌ای لطیف منتشر می‌کنند که پیچیده، در عین حال محصورکننده، با ادویه‌های ظریفی است.

این رز بوته ای نه تنها تعداد زیادی از شکوفه های چای هیبریدی را به باغ شما می آورد، بلکه با خرید یکی، تفاوت زیادی ایجاد خواهید کرد.

این به این دلیل است که ما در هارکنس رز متعهد شده ایم که به ازای هر گل رز فروخته شده به بیمارستان سلطنتی چلسی (موسسه خیریه ثبت شده به شماره 1076414) کمک مالی کنیم. بیمارستانی که توسط خیریه اداره می شود، خانه صدها سرباز بازنشسته ارتش بریتانیا است، جایی که سربازان و زنان سابق می توانند به مراقبت و رفاقت دسترسی داشته باشند.

بسیاری از این ساکنان در جنگ جهانی دوم در جزایر فالکلند، ایرلند شمالی به کشور خود خدمت کردند، و اگرچه برخی از آنها در مبارزات انتخاباتی خدمت نکردند، اما همه آنها با درک خود از معنای سرباز بودن متحد هستند.

کمک‌های مالی، مانند کمک‌هایی که از فروش این گل‌های رز ارائه می‌شود، به حفظ سایت کمک می‌کند و تضمین می‌کند که همچنان برای حمایت از نسل‌های آینده کهنه‌سربازان در اطراف خواهد بود.

“ما مفتخریم که رز “Chelsea Pensioner” را به عنوان یک گل رز جاافتاده و گلدانی آماده برای کاشت در حال حاضر و به عنوان یک ریشه لخت عرضه می کنیم.”

برای اطلاعات بیشتر:
رز هارکنس
roses.co.uk

منبع