نکاتی برای محافظت از محصولات و افزایش فروش

اندازه بازار جهانی بسته بندی گل های شاخه بریده قرار است تا سال 2032 به 5.96 میلیارد دلار افزایش یابد. با رقابت زیاد در این فضا، باید اطمینان حاصل کنید که بسته بندی با کیفیت بالایی دارید که به اندازه کافی از محصولات شما محافظت می کند و فروش را تقویت می کند. اما چگونه متوجه می شوید که بسته بندی شما برای کسب و کار شما مناسب است؟ با استفاده از این نکات، می توانید طراحی بسته بندی گل خود را برای رسیدن به اهداف تجاری خود بهینه کنید. بیایید شیرجه بزنیم

از مواد باکیفیت استفاده کنید
بسته بندی شل و ول می تواند به گل ها آسیب برساند و طول عمر آنها را کاهش دهد، که تأثیر منفی بر روی نتیجه شما دارد. به دنبال ملحفه ها، آستین ها و سایر محصولات بسته بندی باکیفیت باشید که به اندازه کافی محکم باشند تا از محصولات شما محافظت کنند. اینها معمولاً از موادی مانند BOPP، CPP و HDPE ساخته می شوند که انعطاف پذیری و استحکام را برای ایجاد بسته بندی با کیفیت بالا ترکیب می کنند.

از طرح های چشم نواز استفاده کنید
طراحی بسته بندی می تواند فروش شما را بهبود بخشد یا شکست دهد. در واقع، 72 درصد از مصرف کنندگان آمریکایی می گویند تصمیم خرید آنها تحت تأثیر طراحی بسته بندی است. به همین دلیل بسیار مهم است که بسته بندی های باکیفیت با طرح های جلب توجه را انتخاب کنید. شانس این است که مخاطبان هدف شما با انتخاب بسته بندی های رنگ روشن شما شیفته خود شوند و چیدمان شما را به جای رقیب انتخاب کنند. علاوه بر این، انتخاب بسته بندی متناسب با فصل یا تعطیلاتی که در آن هستید می تواند به افزایش فروش کمک کند.

در چیدمان خود فضای کافی را در نظر بگیرید
اگر بسته بندی شما به اندازه کافی بزرگ نباشد که به اندازه کافی گل آرایی شما را در خود جای دهد، می تواند منجر به پژمردگی زودرس شود. گل ها باید فضای کافی برای تنفس داشته باشند و اجازه دهند هوا در طول سفر به مقصد نهایی در گردش باشد. بنابراین، شما باید بسته بندی مناسب با اندازه و نوع گلی که ارسال می کنید طراحی کنید. یک تولید کننده با تجربه بسته بندی گل می تواند شما را در اندازه مناسب برای نیازتان راهنمایی کند.

پایداری را در ذهن داشته باشید
مصرف کنندگان امروزی به دنبال برندهایی هستند که گام های بلندی در زمینه عملکردهای پایداری خود بردارند. در واقع، 71 درصد از مصرف کنندگان به دلیل ضریب پایداری بسته بندی محصول، به طور فعال محصولات را انتخاب می کنند. استفاده از مواد قابل بازیافت آسان مانند BOPP، CPP و HDPE می‌تواند به شما کمک کند مصرف‌کنندگان آگاه‌تر از محیط زیست را جذب و حفظ کنید. علاوه بر این، این مواد می توانند ظاهر و حسی منحصر به فرد به گل آرایی شما ببخشند. آنها بافت مشخصی دارند و در برابر پارگی، ضد آب، ضد چروک و غیره هستند.

شما می توانید با انتخاب یک ارائه دهنده بسته بندی که به شیوه های تولید پایدار اختصاص دارد، عامل پایداری خود را افزایش دهید. برخی از تولید کنندگان ماشین آلاتی مانند پاک کننده های لیزری آنیلوکس و اکسید کننده های حرارتی احیا کننده برای کمک به کاهش مصرف آب و انرژی و کاهش میزان خروجی VOCs به محیط زیست دارند.

با یک تولید کننده با تجربه بسته بندی گل کار کنید
به‌عنوان یک حرفه‌ای پر مشغله، احتمالاً زمانی برای کشف تدارکات طراحی، تولید و حمل و نقل مواد بسته‌بندی گل خود ندارید. به همین دلیل است که همکاری با یک سازنده بسته بندی گل با تجربه مانند PPC Temkin بسیار مهم است. برای بیش از چهار دهه، ما ملحفه ها، آستین ها، لوازم جانبی و موارد دیگر را با کیفیت بالا برای مشتریان خود ایجاد می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر:
تمکین PPC
www.gotemkin.com

منبع