نردبان خانگی 5 پله کلاسیک آلوم پارس انواع نردبان قیمت نردبان نردبان صنعتی | elitarchgroup

نردبان خانگی 5 پله کلاسیک آلوم پارس انواع نردبان قیمت نردبان نردبان صنعتی | elitarchgroup

برای استحکام بیشتر این نردبان به یک سیم فولادی مقاوم مجهز شده که به خوبی حرکت های ناخواسته این نردبان را کنترل می کند و کاربر این امکان را می‌ دهد تا بتواند از آن به‌ راحتی چیلر استفاده کند . قابلیت تحمل وزن تا 150 کیلوگرم نیز از دیگر قابلیت‌ های این نردبان کلاسیک است که آن را به محصولی کاربردی تبدیل می‌کند . نوع پله‌ های این نردبان چند ضلعی بوده و با استفاده از آن می‌ توانید کار های صنعتی خود را به‌ راحتی انجام دهید .

  • برای استحکام بیشتر این نردبان کلاسیک یا در حقیقت خانگی سیم فولادی مهار شده ای استفاده شده است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا بتواند از آن به‌راحتی استفاده کند.
  • هزینه ساخت و اجرا راه پله گرد بسیار مناسب تر از هزینه ساخت راه پله های مستقیم است البته که ظاهری بسیار شکیل تر و زیباتر نیز نسبت به راه پله های مستقیم دارند.
  • نردبان 7 پله کلاسیک از جنس آلومینیوم و توسط آلوم پارس تولید میشود.
  • نردبان خانگی چهار پله کلاسیک ، دارای نشان استاندارد ملی ، گواهی ثبت اختراع به شماره ، گواهی تاییدیه کیفیت از شرکت معتبر TUV و …
  • برای اطلاع از قیمت نردبان 6 پله آلوم پارس پله مدل کلاسیک به بخش قیمت محصول مراجعه فرمایید و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و یا راهنمایی قبل از خرید، از قسمت تماس با ما و یا واتس آپ با کارشناسان فروش چندسو تماس حاصل نمایید.

آلومینیوم فلزی سبک ، مقاوم و شکل پذیر است که در صنایع گوناگون از جمله ، هواپیماسازی ، خودروسازی و قطعه سازی جایگاه ویژه ای دارد. راه پله ها در ساختمان سازه هایی برای ایجاد ارتباط بین دو سطح نا همسطح هستند یک راه پله از اجزای کوچک تری به نام پله ها تشکیل شده اند. تمامی حقوق این سایت برای فروشگاه رنگ و ابزار چارسو محفوظ میباشد. این محصول دارای گارانتی سلامت فیزیکی کالا درهنگام تحویل است و پس ازتحویل، درصورت بروزمشکل گارانتی مشروط به پرداخت بخشی ازهزینه توسط مشتری می باشد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نردبان 8 پله آلوم پارس پله مدل هایلوکس

البته که فقط ظاهر آن نیست که مورد توجه افراد قرار می گیرد بلکه دوام بالای ان به عنوان یک پله دوبلکس نیز نظر مشتریان را به خود جلب می کند. این راه پله را می توان از ترکیب متریال های مختلف مانند چوب، فلز، شیشه، بتن و سنگ ساخت ولی مدل فلزی این راه پله بسیار خاص و جذاب است. راه پله های گرد به صورت پله های پیش ساخته نیز در بازار موجود می باشد که اگر با ابعاد شما تناسب داشته باشد بسیار مناسب است.

ورود

شکل شکستن راه پله مشخص می‌کند که آیا می‌تواند یک چند ضلعی منظم یا نامنظم، یک بیضی یا دایره باشد. این طرح ها محبوب ترین طرح‌های پله کلاسیک در دکوراسیون داخلی به شمار می‌روند. این نردبان عرض پله‌ای معادل 13 سانتی‌متر دارد که استفاده از آن را برای کاربر راحت می نماید. برای استحکام بیشتر این نردبان کلاسیک یا در واقع خانگی سیم فولادی مهار شده ای استفاده شده است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا بتواند از آن به‌ راحتی استفاده کند. نردبان 7 پله کلاسیک از جنس آلومینیوم و توسط آلوم پارس تولید میشود. اولین نفری باشید که در مورد نردبان خانگی 3 پله کلاسیک -کد 303 نظر می دهد.