مگان فولی به تیم Impello Biosciences پیوست



Impello Biosciences، فعال در محصولات میکروبی کشاورزی و سایر فناوری‌های بیولوژیکی، مگان فولی را به‌عنوان مدیر حساب کاربری ساحل شمال غربی اقیانوس آرام برای کشاورزی کنترل‌شده و باز استخدام کرده است.

آدام دروسا، یکی از بنیانگذاران و CRO گفت: استخدام مگان متضمن تعهد ما به گوش دادن و درک نیازهای ظریف مشتریانمان و همچنین ایجاد روابط پایدار در بازارهای جدید در ساحل غربی است. “تخصص او همچنین پایه ما را پشتیبانی می کند و به تعمیق تعامل با مشتری کمک می کند تا بتوانیم همچنان در میان ارائه دهندگان کشاورزی پیشرو باشیم. این یک صنعت دشوار است و مگان دقیقاً می داند که چرا محصولات جدید و شیوه های عمل برای تولیدکنندگان بسیار مهم است. در پیش.”

مگان از واحد بیوسولوشن در غول کشاورزی جهانی UPL به Impello می آید و طیف وسیعی از تجربیات باغبانی و کشاورزی را برای تیم به ارمغان می آورد. مگان رئیس یک مزرعه بوده است، به عنوان گواهی دهنده مزارع ارگانیک برای وزارت کشاورزی اورگان کار کرده است و متخصص در سیستم های کشاورزی محیطی کنترل شده است. او دانش علمی، نظارتی و عملی باغبانی و زراعی را برای کمک به توسعه مداوم Impello در تمام بخش‌های کشاورزی به تیم می‌آورد.

فولی گفت: “هر توقف در مسیر شغلی من با در نظر گرفتن کشاورزی پایدار بوده است، و منحصر به فرد بودن آنچه Impello ارائه می دهد، من را واقعاً برای به اشتراک گذاشتن محصولات و فناوری های بیولوژیکی نوآورانه خود با پرورش دهندگان هیجان زده کرده است.”

برای اطلاعات بیشتر:
ایمپلو
تلفن: (720) 772-9767
[email protected]
impellobio.com

تاریخ انتشار:

منبع