مکانی برای ملاقات پرورش دهندگان، پرورش دهندگان و شرکت های تجاری



از سه شنبه تا جمعه، 4 تا 7 ژوئن 2024، روزهای سالانه زنبق هلندی برگزار می شود. این مکان ملاقاتی برای پرورش دهندگان، پرورش دهندگان و شرکت های تجاری است. بازدیدکنندگان می توانند در مورد موضوع نیلوفرها به معنای وسیع کلمه چت و طوفان فکری کنند. افتتاح رسمی روز هلندی لیلی 2024 برای 4 ژوئن در Zabo Plant برنامه ریزی شده است، صادرکننده ای که امسال چهلمین سالگرد خود را جشن می گیرد.

این رویداد سالانه برای دوازدهمین بار در ماه ژوئن برگزار می شود. تیم هلندی لیلی‌دیز می‌گوید: «روز لیلی هلندی فرصتی عالی برای به دست آوردن دیدگاه خوبی در مورد آخرین بینش‌ها و ملاقات با مهم‌ترین مهمانی‌ها در عرض چند روز است.»

روند و مجموعه
امسال 13 شرکت در این رویداد شرکت دارند. موضوعاتی که برای بحث مطرح خواهند شد شامل روندهای مجموعه، تمرکز بر گونه های مقاوم تر و ورود نیلوفرهای بدون گرده است. علاوه بر این، هلندی لیلی دیز نمایشگاهی برای راه اندازی نوآوری های مختلف خواهد بود.

شركت كنندگان
این 13 شرکت درهای روز هلندی لیلی 2024 را باز خواهند کرد: P. Aker، Boots Flowerbulbs، Van den Bos Flowerbulbs، Bot Flowerbulbs، De Jong Lelies Holland، Lily Company، Onings Holland Flowerbulbs، C. Steenvoorden، Gebr. Vletter & Den Haan، VWS Flowerbulbs، World Breeding، Zabo Plant و Royal Van Zanten Flowerbulbs.

برای اطلاعات بیشتر:
روزهای هلندی لیلی
www.dutchlilydays.nl

تاریخ انتشار:

منبع