“من از ظرفیت بارگیری شگفت زده شدم”

تحویل میوه و سبزیجات به رستوران یا فروشگاه در مرکز شهر اغلب بسیار مشکل، گران و ناخوشایند است. لورنزو انگلن و تیمش یک راه حل مفید ابداع کردند: قاری. اسکوترهای مخصوص بار الکتریکی توسعه یافته حجم بار یک ون کوچک را ارائه می دهند اما به اندازه یک توک توک چابک هستند. آیا روند جدیدی متولد شده است؟

در نگاه اول، وسایل نقلیه انسان را به یاد میمون کلاسیک و جذاب Piaggio Ape می اندازد. لورنزو فاش می کند که با این حال، قاری فوق مدرن است. “ما می خواستیم “ون”های الکتریکی ایجاد کنیم تا بدون زحمت در شهر حرکت کنیم. به ویژه برای کارآفرینان و بخش حمل و نقل، زیرا ما معتقدیم که کارآفرینی رایگان و پاک با هم بسیار خوب است. بدون هیاهو، انتشار گازهای گلخانه ای و هزینه های بالا.”

کوچک، اما قابل توجه
گول ظاهر زیبای قاری را نخورید. این ون با باتری قدرتمند و قاب سبک وزن، بردی بین 75 تا 150 کیلومتر دارد. با این حال، مانور پذیری قربانی نشده است و پارکینگ مشکلی ندارد، مشتریان اول نیز اذعان دارند. Wessel Eriks، مالک Jouw Groenteman می‌گوید: “این باعث صرفه‌جویی در زمان زیادی در مسیر تحویل در شهر می‌شود. و توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند.” شما می توانید قاری خود را به دلخواه شخصی سازی کنید. یک بیلبورد متحرک برای کسب و کار شما نمی تواند بد باشد، درست است؟

فضای بارگیری شگفت انگیز
الکس بوکن، مالک Freshland نیز مشتاق است: “تعداد باورنکردنی جعبه در فضای بارگیری جا می شود. من از ظرفیت بارگیری شگفت زده شدم.” به مقصد رسیدی؟ در حال حاضر، شما مجبور نیستید در فاصله 100 متری پارک کنید. شما فقط می توانید درست در مقابل رستوران توقف کنید و بار را تخلیه کنید. «حتی در تنگ‌ترین کوچه‌های آمستردام یا بین غرفه‌های بازار شلوغ آلبرت کویپ، قاری می‌آید». فوق العاده راحت: شما می توانید قاری را از سن 16 سالگی رانندگی کنید.

قاری در پردیس خودرو در هلموند به دنیا آمد و توسط تیمی از مهندسان خودرو حمایت شد. بنابراین، هیچ کمبودی در دانش فنی و ابزارها وجود ندارد. لورنزو می گوید: «قابلیت اطمینان برای ما بسیار مهم است. ما برای صرفه جویی در هزینه از میانبرهای تولید استفاده نکردیم زیرا قابلیت اطمینان حرف اول را می زند.

“و به لطف سخت افزار داخلی در هر قاری، می توانید برای مثال ببینید دقیقاً کجا بوده است، با چه سرعتی رانندگی کرده است، و آیا این مسیر بهینه بوده است. با ذخیره و تجزیه و تحلیل تمام داده های سفر، ما پیشنهاد می کنیم شما یک مرور کلی از سفرهای خود دارید و به شما نشان می دهد که چگونه می توانید حتی بهتر کار کنید.”

خود قاری را تست کنید
لورنزو در نهایت توضیح می دهد: “ما محصول خود را تا حد امکان در دسترس قرار داده ایم.” “بنابراین، شما می توانید قاری خود را اجاره کنید، جایی که شما به طور کامل از خدمات و همه چیز مراقبت می کنید. اما خرید و شخصی سازی نیز امکان پذیر است. ما خوشحالیم که علاقه مندانی را که می خواهند یک تست رانندگی انجام دهند، ملاقات می کنیم.”

برای اطلاعات بیشتر:
جولان هالشر
قاری
پردیس خودرو 60
5708 JZ، هلموند
موبیل: 14204795 6 +31
[email protected]
www.qarry.com

منبع