محصولات کشاورزی بازگشتی؛ سمی برای همسایه و برای مردم ایران ۱۴۰۰ ۱۰ ۴ | gold-flower

بسیاری از کشورها درخواست صادرات زرشک ایران را دارند، چرا که کیفیت زرشک های تولید شده ایرانی بسیار بالا می باشد. شما با این وجود بهتر است به خوبی بافت و نوع زرشک را پیش از صادرات به خوبی مورد بررسی قرار دهید تا بهترین نمونه آنها را صادر کنید. حجم صادرات زرشک به کشورهای ترکیه، عراق و … در انواع مختلف بسیار زیاد می باشد و شما باید به خوبی با انواع آنها آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه را به کشورهای دیگر ارسال کنید. کشور ایران از آن دسته کشورهایی می باشد که تولیدات بسیار زیادی از توت فرنگی را دارد و بر همین اساس صادرات توت فرنگی را با سود بالا انجام می دهد. در واقع تولید این محصول در این چند سال اخیر رشد کرده و سال های پیش جایگاه مطلوبی را به دست نیاورده بود.

  • بر اساس گزارش ­های جهانی رتبه­ های اول تا سوم بیشترین میزان تولید چغندرقند در جهان متعلق به کشور­های روسیه، ایالات متحده و آلمان بوده و کشورهای آلمان، اسلواکی و بلژیک به ترتیب بیشترین صادرات چغندرقند را رقم زده ­اند.
  • در این صورت شما باید در رابطه با تشخیص کیفیت و مرغوبیت این محصول اطلاعات کافی را داشته باشید.
  • ثبت سفارش برای واردات یونجه، معمولا از جانب کشورهای حاشیه ی خلیج فارس خیلی بیشتر صورت می گیرد.
  • آدنیس طب تاکنون بارها در جهت کسب گواهینامه های لازم مورد بازدید مسئولین سازمان دامپزشکی ، سازمان غذا و دارو ، سازمان ملی استاندارد و …

یخ آب ، روش سنتی است که از آن برای تقویت باغ های کشاورزی و به عنوان آفت کش خاک استفاده می شود. گرمی- با گذشت چند ماه از پایان سال زراعی گذشته هنوز مطالبات کشاورزان خسارت‌دیده گرمی از محل صندوق بیمه کشاورزی پرداخت نشده است. کار برداشت بادام درختی و پسته در شهرستان مرند از دهه اول شهریور آغاز و تا اوایل مهر ادامه دارد. کلیبر- فرماندار خداآفرین از آغاز برداشت انار در ۲۰۰ هکتار از باغات شهرستان خداآفرین خبر داد.

حمل محصولات کشاورزی

چغندرقند در حال حاضر در حدود ۵۰ کشور جهان کشت و حدود یک چهارم از ۱۴۰ میلیون تن از شکر تولیدی جهان را شامل می­ شود. در ایران، به لحاظ شرایط آب و هوایی حاکم، نیمی از شکر تولیدی از زراعت چغندرقند و نیمی از نیشکر تهیه می ­شود. اولین و مهمترین نکته در صادرات زیتون و صادرات روغن زیتون، مسئله بهداشتی بودن، روش حمل و نقل و بسته بندی آن است. هر چقدر بسته ها زیباتر باشند مشتریان خارجی نسبت به خرید، تمایل بیشتری خواهند داشت. سیب زمینی، هم به صورت خام و هم به صورت نیمه آماده از سوی بسیاری از بازارهای خارجی مورد استقبال قرار گرفته است.

بالاخره کشاورزی ایرانی‌ها در ونزوئلا چه کاشتند؟

صادرات رب از گروه مواد غذایی و صادرات گوجه از گروه صادرات میوه و سبزیجات تازه بسیار مورد توجه قرار دارد. بازارهای کشورهای همسایه، کشور ترکیه و بخصوص کشور روسیه، مکان خوبی برای فروش و صادرات این دو ماده غذایی هستند. اما با این همه ارسال کالا یا به عبارت بهتر صادرات مجله خبری گل و گیاه، قوانین خودش را دارد، این قدر دقیق و مشخص که حتی اگر کوچکترین بخش آن به فراموشی سپرده شود یا نادیده گرفته شود، ممکن است هزینه های هنگفت و شاید جبران ناپذیری را به صادر کننده و حتی تولید کننده وارد کند.

بر این اساس در این مطالعه با استفاده از روش حداقل میانگین واریانس، به بررسی وضعیت پوشش ریسک محصولات کشاورزی در بازار بورس والاستریت کشور امریکا در دوره یک ماهه سال 2014 پرداخت‍‍ه شد. نتایج نشان داد که قراردادهای آتی محصول ذرت ریسک قیمتی را حدود 26 درصد کاهش داده است. همچنین در مقایسه با محصول ذرت، قراردادهای آتی محصول سویا کارایی پوشش ریسک بیشتری نسبت به محصول ذرت داشته است که این کارایی به حدود 88 درصد می رسد. نتایج کارایی پوشش ریسک قراردادهای آتی محصول گندم و پنبه نشان دهنده پوشش ریسک این قراردادها به ترتیب به میزان 83 و 79 درصد است که مبین پوشش ریسک قابل توجه برای این محصولات است. بنابراین، با توجه به نتایج به دست آمده، توسعه بورس کالاهای کشاورزی به خصوص قراردادهای آتی می تواند دغدغه کشاورزان در زمینه ریسک را به حداقل رساند.

http://ahwaz-music.ir