“محرک آینده محور برای “صنعت سبز” با محصولات صرفه جویی در منابع و اتوماسیون بهبود یافته”



Pöppelmann TEKU:

Pöppelmann TEKU با محصولات جدید و مفاهیم نوآورانه® در حال گسترش بیشتر تعهد مداوم خود به حفظ منابع و حفاظت از آب و هوا است. بخش Pöppelmann Group بر اقتصاد دایره ای تمرکز دارد. متخصص پلاستیک نسبت پلاستیک های جدید را در محدوده محصولات خود به حداقل رسانده است. علاوه بر این، Pöppelmann TEKU راه حل های اتوماسیون مدرن را به همراه و برای مشتریانی از بخش حرفه ای باغبانی با محصولاتی که برای پردازش صاف ماشین طراحی شده اند، توسعه می دهد.


طیف وسیعی از گلدان‌های گیاهی: حتی محصولات بیشتری که از 100 درصد بازیافت‌های پس از مصرف (PCR) در پلاستیک مورد استفاده ساخته می‌شوند، نسبت پلاستیک بکر استفاده شده بیشتر کاهش می‌یابد. تصویر: Pöppelmann

محدوده محصولات مدار بسته Circular360
Pöppelmann TEKU طیف محصولات مدار بسته خود را از دسته Circular360 برای حفظ منابع و حفاظت از آب و هوا گسترش داده است. گلدان های گیاهی از 100 درصد مواد بازیافتی پس از مصرف در پلاستیک استفاده شده تشکیل شده اند و پس از استفاده می توانند دوباره به طور کامل بازیافت شوند. آنها توسط cyclos-HTP و RecyClass تایید شده و دارای برچسب بوم گردی Blue Angel هستند. بنابراین TEKU بر اقتصاد دایره ای به عنوان بزرگترین اهرم برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای (GHG) تمرکز می کند. به عنوان مثال، توسط یک مطالعه توسط موسسه Fraunhofer Umsicht با استفاده از نمونه گلدان های گیاهی TEKU Circular360.

ورود به اقتصاد دایره ای با پایه
با طیف محصولات پایه، Pöppelmann TEKU همچنین جایگزینی برای صرفه جویی در منابع برای گلدان های گیاهی سیاه غیرقابل بازیافت ارائه می دهد. بنابراین متخصص پلاستیک، ورود به اقتصاد دایره ای را در این بخش نیز ممکن می کند. مقالات پایه شامل بازیافت پس از مصرف و نسبتی از بازیافت پسا صنعتی (PIR) است که زباله های تولیدی بازیافتی است، به عنوان مثال، اسپروهایی که هنوز استفاده نشده اند. محدوده پایه اکنون بار دیگر به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

اتوماسیون بهینه: پردازش ماشین قابل اعتماد
در زمینه اتوماسیون، مشاغل باغبانی نیز می توانند منتظر یک سری بهینه سازی باشند که فرآیندهای خودکار را آسان تر می کند. جزئیات جدید در قابلمه ها و سینی ها کار با ماشین را ساده می کند. به عنوان مثال، از جمله این موارد می توان به طراحی لبه جدید برای گلدان های گیاهی اشاره کرد که تنظیم دستگاه های گلدان را ساده می کند و مقاومت فشاری قطب های گلدان را افزایش می دهد. هندسه حفره پالت های گیاهی جوان همراه با مشتریان برای رشد حتی بهتر گیاه بهینه شده است. کیفیت بالای قابل اطمینان در قالب‌گیری محصول و پایداری هر یک از موارد به پردازش خودکار بدون مشکل محصولات Pöppelmann TEKU کمک می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر:
Pöppelmann TEKU®
www.poeppelmann.com

تاریخ انتشار:

منبع