ما عضوی مفتخر در صنعت باغبانی در کره جنوبی هستیم و کاری را که انجام می دهیم دوست داریم.



منبع

شرکت های هلندی چه چیزی می توانند از شما بیاموزند؟
نارا: زنده نگه داشتن سنت ها و رشد در کنار هم به عنوان یک شریک، مؤلفه های کلیدی موفقیت هستند. همانطور که گفته شد، ما همیشه از کار و یادگیری از مردم هلند لذت زیادی می بریم. یکی از چیزهایی که باید برای آینده در نظر بگیریم این است که بتوانیم روندها را بخوانیم و شناسایی کنیم و تغییرات لازم را به سرعت برای نتایج بهینه انجام دهیم.

چه چیزی می توانید از هلند یاد بگیرید؟
نارا: مردم هلند واقعاً از سنت فضاهای زندگی آرام و دلپذیر استقبال می کنند. آنها در خانه های خودشان و همچنین دفاترشان منعکس می شوند. مردم هلند عاشق نور خورشید و همچنین درخشندگی هستند. به همین دلیل است که آنها پنجره های بزرگ، گل های تازه و مبلمان شیک و در عین حال کاربردی را دوست دارند. این ارزش های اساسی عمیقاً در فرهنگ هلندی جا افتاده است. ما به‌عنوان یک گرایش‌دهنده سبک زندگی، این ارزش‌های کلیدی را در بازار منتشر خواهیم کرد.

آنتورا در این میان چه نقشی دارد؟
نارا: Anthura یکی از شرکای اصلی ما است که ما در دو دهه گذشته با او همکاری نزدیک داشته ایم. ما روی آنتورا حساب می کنیم تا به طور مداوم گونه های هیجان انگیز و زیبای آنتوریوم را معرفی کند تا بتوانیم خانه های مصرف کنندگان کره جنوبی را با طعم نفیس گیاهان زینتی پر کنیم.”

بحران انرژی در اروپا تا چه اندازه شما را تحت تأثیر قرار می دهد و آیا به دلیل آن تغییری در فعالیت های خود ایجاد کردید؟
نارا: جنگ در اوکراین و تورم جهانی چالش هایی را برای همه ما به همراه داشته است و ما شاهد افزایش قیمت در هر کالایی از اروپا هستیم. حتی قیمت ظروف پلاستیکی نیز به شدت افزایش یافته است. ما تحولات جاری را با دقت رصد می کنیم تا بتوانیم برنامه های اقدام مناسب برای اثرات بلندمدت انجام دهیم.

می توانید چیزی در مورد کاری که انجام می دهید به ما بگویید؟
ما سال ها تجربه در زمینه گیاهان زینتی داریم و با شرکت های پرورش دهنده جهانی همکاری نزدیک داریم. ما بر اساس مشارکت با تامین کنندگان و پرورش دهندگان خود از خارج از کشور، انواع جدیدی را به تولیدکنندگان داخلی تحویل می دهیم.

آیا می توانید چیزی در مورد تاریخچه این شرکت به ما بگویید؟
تاریخ ما در سال 1976 با تأسیس مهد کودک Dae-ah که توسط Wansik Chae تأسیس شد، آغاز شد. در سال 1999 نارا باغبانی به یک شرکت خصوصی تبدیل شد و بنیانگذار وانسیک چای به عنوان مدیرعامل منصوب شد. سه سال بعد، شرکت با تبدیل شدن به یک شرکت کشاورزی به یک نقطه عطف بزرگ رسید و مایکل چای را به عنوان مدیرعامل جدید منصوب کرد. چند سال بعد، اولین مرکز باغ عمده فروشی خود را راه اندازی کردیم که تولیدکنندگان را با خرده فروشان مرتبط می کرد. سال گذشته ما یک تجارت آنلاین و خرده‌فروشی جدید را به همراه نام تجاری خودمان، «پلتفرم سبز» افتتاح کردیم: مرکز خرده‌فروشی مگا باغبانی نارا در 5 آگوست 2022 افتتاح شد.

شما یک پرورش دهنده نیستید بلکه یک عامل هستید. می توانید توضیح دهید که چه کاری انجام می دهید، به خصوص در رابطه با Anthura و مشتریان کره ای آن؟
نارا: بزرگترین نقطه قوت ما داشتن همکاری طولانی مدت با پرورش دهندگان متخصص انواع آنتوریوم است که مسئول ایجاد لبخند بر روی صورت مصرف کنندگان کره ای هستند. علاوه بر این، ما در همکاری نزدیک با شرکای خود در خارج از کشور تخصص داریم تا گیاهان جوان با بالاترین کیفیت را تضمین کنیم و آنها را به شرکای خود تحویل دهیم. هنگامی که کارخانه های تمام شده آماده شدند، برای توزیع در سراسر کشور به مرکز Cash & Carry ما می رسند. در نهایت، گونه های زیبای آنتوریوم به قفسه های خرده فروشان، از جمله فروشگاه خرده فروشی جدید ما می رسد. ایجاد این هم افزایی تجاری ارزشمند کاری است که ما انجام می دهیم، و ما را با انگیزه نگه می دارد تا خود را به سطح بعدی برسانیم.

شما اخیراً یک مرکز باغ راه اندازی کرده اید. آیا می‌توانید انگیزه پشت این کار را توضیح دهید؟
نارا: بزرگترین عامل در راه اندازی کسب و کار خرده فروشی ما این است که از تغییرات سریع فناوری استفاده کنیم تا بتوانیم کسب و کارمان را آنلاین کنیم و به جمعیت جدید دست پیدا کنیم. علاوه بر این، دوران پس از همه‌گیری تغییراتی را در رفتار مصرف‌کننده و عادات خرج کردن به همراه داشته است. از این رو، هدف ما هدایت روند سبک زندگی با ایجاد یک نگرش جدید “سبز خنک” با یک محیط اجتماعی است که تجربه ای منحصر به فرد را به مشتریان ارائه می دهد. هیچ جای دیگری در کره جنوبی خدمات ترکیبی یک مرکز باغ کامل و یک کافه را ارائه نمی دهد.

آینده شرکت خود را چگونه می بینید؟
نارا: ما انتظار داریم که کسب و کار خرده فروشی جدید ما در پنج سال آینده 40 درصد (از جمله فروشگاه آنلاین) رشد کند. علاوه بر این، ما برنامه ای برای افتتاح سه فروشگاه خرده فروشی دیگر در سئول تا سال 2026 داریم. ما به طور کامل درگیر گسترش تجارت خود خواهیم بود.

برای اطلاعات بیشتر:
آنتورا
www.anthura.nl

ما در 15 سال گذشته در معرفی فن آوری های اصلاحی پیشرفته و عرضه گیاهان به عمده فروشان و خرده فروشان داخلی و همچنین تولیدکنندگان خود پیشرو بوده ایم. ما همچنین یک مرکز توزیع بزرگ داریم که به ما امکان می دهد با فروشگاه های بزرگ حق رای کار کنیم. تجارت ما تولیدکنندگان، عمده فروشان و در نهایت مصرف کنندگان را به هم متصل می کند.

شرکت نارا باغبانی با مسئولیت محدود بیش از 20 سال است که توزیع کننده آنتورا در کره جنوبی است. آنها رهبر بازار در بخش گیاهان زینتی هستند و یک کانال توزیع در سراسر کشور را پوشش می دهند. علاوه بر این، آنها یک تجارت خرده فروشی (چه آنلاین و چه آفلاین) همراه با یک کافه نانوایی را آغاز کرده اند که فضایی را ترویج می کند که تجربه کلی مشتری را افزایش می دهد.

بزرگترین تفاوت ها با هلند از نظر فروش، تولید، پایداری و … چیست؟
نارا: صنعت باغبانی و امکانات تولید در هلند در مقایسه با کره جنوبی بسیار پیشرفته تر است. چیزهای ارزشمند زیادی برای یادگیری از صنعت پیشرفته هلند وجود دارد. به همین دلیل است که ما به همکاری با Anthura افتخار می کنیم. یکی از اهداف بلندمدت ما مشارکت در توسعه صنعت باغبانی و کمک به نسل بعدی است.

Anthura با استیون کواک، مدیر کل صحبت کرد: “ما عضوی از صنعت باغبانی کره جنوبی هستیم و کاری که انجام می دهیم را دوست داریم.”