لیست کامل بهترین اتاق فرار های کرج بخش اول مجموعه اتاق فرار دررو | allescape

قفل‌ها انواع مختلفی دارند و معمولا با باز کردن یکی از آن‌ها اطلاعات بیشتری به دست می‌آورید که در ادامه بازی به درد شما خواهد خورد. اتاق فرار کابوس یک بازی ویژه با سبک هولناک و سورئال است که ۸۵ درصد درجه سختی دارد و در دی ماه ۱۳۹۸ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است. اینکه چطور با این بازی روبه‌رو می‌شوید، کاملا به شما بستگی دارد و ممکن است این بازی برای شما یک تجربه زیبا و هیجان‌انگیز یا هولناک و فلسفی باشد.

بهترین اتاق فرار های تهران

اگر شما هم به‌دنبال اتاق فرار ترسناک و هیجان‌انگیز می‌گردید، در ادامه با ما همراه باشید. باید اضافه کنیم در بین اتاق‌هایی که نام بردیم، دوتا از آن‌ها ترسناک نیستند، اما سناریوی جذاب و جالبی دارند. پس حتما نظر خودتونو به دوستاتون بگید اما مجبورشون نکنید که همین اسکیپ روم ترسناک رو برن. این تجربه در بازی‌های غیرترسناک مجموعه اسکیپ‌روم دات آی آر همانند سرقت یا کمپ آلفا به وضوح دیده بازی و سرگرمی می‌شود. بعضی افراد، اوقات فراغتشان را با استراحت کردن و بعضی دیگر با انجام کارهای هیجان‌انگیز می‌گذرانند.

  • بله، اتاق فرارهای مجموعه‌های مختلف بسته به ژانر و سبکشان، محدودیت سنی دارند.
  • در ژانر معمایی شما هیچ ترسی را احساس نمی‌کنید و فقط درگیر حل معما هستید؛ اگر تابه‌حال تجربه بازی در اتاق‌های فرار را ندارید بهتر است این ژانر را انتخاب نکنید.
  • موضوع اصلی این است که احساس می‌کنید سطح آدرنالین شما در حد بالاتری وجود دارد، بنابراین نگرش «من خیلی شجاع هستم و می‌دانم که شما یک بازیگر هستید» می‌تواند لذت شما و تیم شما را خراب کند.
  • داستان زن و مردی که پس از سالها بچه دار میشوند اما کودک آنها دچار معلولیت ذهنی و جسمی و زن از همسرش میخواهد تا وی را بکشد، اما او این کار را نمیکند و سالها بعد کودکشان در یک آتش سوزی جان خود را از دست میدهد.
پرسنل حرفه‌ای و آموزش دیده در این اتاق فرار، بهترین سطح از سرویس دهی را دارند. توجه داشته باشید که برای شرکت در این اتاق فرار، نیاز به پیش زمینه قبلی ندارید و همه چیز توسط پرسنل قبل از شروع سانس اتاق فرار برای تیم شما، شرح داده می‌شود. شعبه جردن، جزو قدیمی‌ترین شعب مجموعه اسکیپ روم دات آی آر در تهران است. این شعبه در تابستان 1396 با اتاق فرار متفاوت و کاراگاهی سرقت شروع به کار کرد و چند ماه بعد در آذرماه همان سال با اتاق فرار شام آخر در ژانر دلهره آور و درجه سختی بالا تا امروز به فعالیت خود ادامه داده است. در این شعبه امکاناتی مثل فضای کافه موجود نیست اما دارای فضای انتظار مناسب قبل از بازی است. اتاق فرار نجات شهر در یک ساختمان تاریخی ۲۰۰ ساله قرار گرفته است.

امکان دارد هر شحصی، از یک چیز متفاوت بترسد و اگر دوست شما در یک اتاق فرار ترسیده است، دلیل بر آن نیست که شما هم قطعا در آن اتاق فرار بترسید ! پس به این نکته توجه داشته باشید که مطرح کردن این سوال، اشتباه است . اگر تیم کاملی ندارید ولی دوست دارید سرگرمی اتاق فرار رو تجربه کنید، درخواست بدین و منتظر‌ خبر ما باشید. در این قسمت به نکاتی که قبل از تجربه اسکیپ روم‌های ترسناک باید داشته باشید می‌پردازیم.

رزرو بازی

لیست کامل بهترین اتاق فرار های کرج بخش اول مجموعه اتاق فرار دررو | allescape

در سال 1893 در حوالی شهر شیکاگو آمریکا و در هتلی مرموز اتفاقاتی در حال رخ دادن است. گفته می شود بسیاری از ساکنین این هتل به سرنوشتی شوم و اسف‌بار دچار خواهند شد. این هتل از اتاق‌هایی بدون پنجره و همچنین راه‌پله‌هایی که به جایی راه ندارند تشکیل شده است. همچنین درهای مخفی و اتاق‌های شکنجه را نیز باید به مخوف بودن هتل اضافه کنید. دکتر هنری هاوارد هولمز ملقب به اچ اچ هلمز مالک این هتل برای گرفتن جان ساکنین این هتل هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهد، او علاقه‌ عجیبی به کشتن دارد و یک قاتل بالفطره و روانی است.

۱۴. اتاق فرار میراث لاله