قیمت روز باتری ماشین-مستر انرژی پلاس

به جای بوق برقی از یک زنگ معمولی استفاده می شد ، چراغهای جلویی ماشین از گاز تغذیه می کردند و موتور با میل لنگ استارت می خورد. پس از مجهز شدن اتومبیل ها به استارت برقی ، باتری های اتومبیل حدود سال 1920 به طور چشمگیری وارد بازار شدند. باتری اتومبیل که نیاز به شارژ مجدد نداشته باشد به طور عمده در سال 1971 عرضه شد. با توجه به شرایط اقتصادی جامعه یکی از مهمترین فاکتورها برای هر فردی در زمان خرید، قیمت محصول مورد نظر است.

  • کمپانی هودسون موتور اولین شرکتی بود که از باتری استاندارد در سال 1918 استفاده مستر انرژی پلاس می کرد.
  • باتری ماشین با کمک دینام نیروی لازم را برای موتور تامین میکند.در انتخاب یک باتری ایرانی مناسب باید شاخص هایی مانند مشخصات فنی خودرو، قدرت دینام، میزان آمپر موردنیاز و … مورد توجه قرار بگبرد.
  • تمامی سفارش‌های داخل شهر تهران زیر یک ساعت بدست شما خواهد رسید.
  • اگر باطری ضعیف شده و نیاز به شارژ دارد از شارژ استاندارد باطری استفاده کنید تا باطری با آمپر مناسب باطری شما شارژ شود در صورت استفاده از آمپر بیش از حد در زمان شارژ باطری باطری قطعا آسیب خواهد دید.

سپس، گیره مثبت (قرمز) را به پایانه مثبت باطری خود وصل کنید و گیره منفی (سیاه رنگ) را به قسمت ثابت بر روی بدنه یا شاسی خودرو متصل کنید. درست است که می‌توانید گیره مشکی را به پایانه منفی باطری متصل کنید، اما این روش، روشی امنی نیست زیرا ممکن است گاز هیدروژن از باتری نشت کند که می‌تواند منجر به انفجار یا آتش‌سوزی شود. شارژ کردن باطری ماشین ممکن است کمی پیچیده‌تر از آن چیزی که فکر می‌کنید به نظر برسد زیرا هنگام شارژ کردن باطری ماشین ممکن است خطراتی مانند لمس کردن اسید باطری شما را تهدید کند؛ بنابراین لازم است که احتیاط کنید. باطریهای ضعیف را فقط میتوان شارژ کرد اگر شارژ نگه داشت باطری سالم است و اگر شارژ خالی شد باطری خراب است و باید تعویض شود. در هنگامی که ماشین به علت ضعیف شدن باطری استارت نمیزند هرگز با هل دادن ماشین را روشن نکنید جهت روشن کردن ماشین فقط از روش باطری کمکی هم آمپر یا باطری کمکی با آمپر پائین تر استفاده کنید.

قیمت باتری سپاهان

اگر باتری کهنه شما آمپرش بالاتر باشد مبلغی کسر می شود و اگر کمتر باشد مبلغی به باتری جدید اضافه می شود. یعنی یک باطری 60 آمپر نو، معادل 60 آمپر باتری فرسوده از قیمتش کم شده است. به طور مثال باتری 60 آمپر نو ، بدون دریافت باتری کهنه 1 میلیون قیمت گذاری شده است. اگر بخواهیم این باتری را به شما بفروشیم و باتری داغی را از شما بگیریم.

بهترین، با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین انواع باطری ماشین اعم از صبا باتری و همچین دیگر انواع باتری مانند باتری ups را از باتری ایران دوست خریداری بفرمایید. کافیست جهت خرید باطری ماشین با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. سلام دوست عزیز عمر مفید باتری 2 سال یا 40 هزار کیلومتر می باشد و موعد هر کدام که زودتر فرا رسد باتری خودروی شما نیاز به تعویض دارد.

این قطره‌های اسیدی می‌تواند قطعات خودرو را دچار خوردگی و به آنها آسیب‌های فراوانی وارد کند. نکته مهم دیگر در باتری‌های «تر»،این است که اگر باتری به آب احتیاج دارد حتما به آنقداری گریس بر روی آن بمالید. با مطالعه ادامه مطالب که در پایین این صفحه قرار داده شده و مربوط به انواع باطری ماشین است میتوانید شناخت بیشتری نسبت به برند های باتری ، قیمت ها و تفاوتهای آنها بدست آورید. همچنین پیشنهاد میکنیم در این زمینه مقاله راهنمای انتخاب بهترین برند باتری ماشین را نیز مطالعه بفرمایید.

قیمت روز باتری ماشین-مستر انرژی پلاس

اشجع باطری با استفاده از به روز ترین تکنولوژی ساخت باتری های سیلد و اسیدی در سال 1398 در شهر اردبیل تاسیس شده است. خط تولید این شرکت مجهز به تکنلوژی روز بوده و توانایی تولید و مونتاژ صفر تا 100 محصولات را دارا می باشد. محل این کارخانه شرکت دورنا باتری ارس در منطقه آزاد ارس می باشد و محصولات آن نشان استاندارد ایران را دارند.

اگر شارژر خودروی شما نیاز به متصل شدن به منبع تغذیه دارد، آن را متصل کنید و بگذارید کار خودش را انجام دهد. بسته به نوع شارژری که دارید، ممکن است باتری پس از پر شدن به طور خودکار متوقف شود یا ممکن است پس از یک زمان مشخص خاموش شود. بهترین راه تست باطری استفاده از ولت متر است همان طور که اشاره شد ولتاژ باطری نباید پائیت تر از 12 ولت باشد اگر از 12 پایین تر بود یا باطری نیاز به شارژ دارد و یا باید باطری را تعویض کنید. نقطه ضعف این گونه باتری ها عدم مقاومت در برابر تخلیه شارژ زیاد می باشد به طور مثال با روشن ماندن طولانی خودرو کاملا خالی می شدند. این پوشش ها ، الکترودهای صفحات سربی را تبدیل به رسوب سولفات میکرد و عمر مفید باتری را کاهش میداد.

باتری ماشین: خرید با ارسال فوری و نصب رایگان

اگر بخواهیم خیلی سریع و کوتاه به این سوال جواب دهیم، باید بگوییم که باتری به باتری برای ماشین هیچ ضرری ندارد و تنها ضرر آن زمانی است که شارژ کردن به روش درستی انجام نشود. بهتر است برای اینکه شارژ کردن باطری خودرو به درستی انجام شود، دقت کنید که قبل از استارت زدن موتور خودرو، باطری آن توسط خودرو دیگر حتماً روشن باشد. در گذشته باتری های اتومبیل نیاز به نظارت و نگهداری به منظور تعویض آب مورد استفاده در باتری ماشین داشتند. نگهداری ضعیف باتری با آلیاژ های متنوع ، منجربه کاهش آب تشکیل شده در باتری ماشین می شد. باتری های امروزی نیاز به اضافه کردن آب برای افزایش عمر ندارند. بعضی مدل های باتری ماشین کلاهک های مخصوصی داشتند که به دارنده باتری اجازه میداد تا بتوانند به راحتی آب باتری را تخلیه و آب باتری جدید اضافه کنند.

اگر دینام ماشین ایراد داشته باشد آفتامات دینام که وظیفه اصلی کنترل شارژ باطری را به عهده دارد دچاد مشکل خواهد شد و اگر شارژ باطری را قطع نکند باطری دائما شارژ خواهد شدن و اصطلاحا (اور شارژ) میشود . پس بای همیشه نسیت به درست بودن دینام خودرو و سیستم شارژ باتری ماشین اطمینان حاصل نمائید. علت خراب شدن باطری خودرو و ساختار یک باطری به گونه ای طراحی شده که اگر زمان زیادی بلا استفاده بماند صفحات داخل باطری عمل سولفاته شدن را با سرعت بیشتری انجام میدهند. و با سولفاته شدن صفحات داخل باتری باطری کلا فاسد شده و غیر قابل شارژ مجدد میباشد . نکته قابل توجه این است که انتخاب بهترین برند باتری ماشین می‌تواند سبب کاهش هزینه‌های جانبی و افزایش کارایی خودرو شود.