قفل بهداشتی چند منظوره و جامد جدید در مبارزه با فشار بیماری در باغبانی

اهمیت بهداشت شرکت
پرورش دهندگان به طور مرتب از عفونت های محصولات زراعی نگران می شوند. پیشگیری از باکتری ها، قارچ ها و ویروس ها بهتر از درمان است. استیون تیمرز، مدیر محصول مکانیزاسیون رویال برینکمن: “بهداشت در باغبانی بسیار مهم است. باکتری ها، قارچ ها و ویروس ها به راحتی پخش می شوند و به عنوان یک پرورش دهنده می خواهید از آلودگی محصول جلوگیری کنید. اگرچه ضدعفونی گلخانه از بیماری ها و آفات ناخواسته جلوگیری می کند. مهم است که به عنوان مثال، بیماری هایی که از طریق افراد وارد می شود را نیز در نظر بگیریم. بنابراین، قفل بهداشتی وسیله ای ضروری برای پرورش دهندگان با استانداردهای بهداشتی دقیق است. با تولیدکنندگان در سراسر جهان و متخصصان ما از تیم HortiHygienz. من از نتیجه راضی هستم زیرا با CleanGate، Royal Brinkman یک نوع منحصر به فرد با قیمت رقابتی را به طیف خود اضافه می کند.”



منبع

برای اطلاعات بیشتر:
رویال برینکمن
[email protected]
www.royalbrinkman.com

پرورش دهندگان می خواهند تا حد امکان از بیماری های گیاهی و در نتیجه عفونت محصولات خود جلوگیری کنند. این به این دلیل است که آنها به طور فزاینده ای باعث شکست ناخواسته و از دست دادن عملکرد می شوند. بنابراین انجام اقدامات بهداشتی کافی بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است.

چند منظوره و جامد
قفل بهداشتی CleanGate دست و زیره کفش را به طور همزمان ضد عفونی می کند. این قفل با آخرین بینش از هفت سال تجربه در عبور و مرور کنترل شده کارگران طراحی شده است. برای بهداشت بهینه کامل این دستگاه در مسیر عبور به مناطق تولید قرار می گیرد. این قفل تماماً از فولاد ضد زنگ ساخته شده و مجهز به برس های افقی است که هر دو کف کفش را به طور همزمان به روشی ساده و کارآمد تمیز می کند. با این حال، ویژگی منحصر به فرد CleanGate این است که کاملاً متقارن طراحی شده است. در نتیجه، قفل را می توان چپ، راست یا پشت به پشت قرار داد.

معرفی بازار
CleanGate در دو نوع موجود است. عقربه های CleanGate و کل CleanGate. کل CleanGate نیز به عنوان یک نسخه داخلی (جاسازی شده در کف) موجود است. نصب اولین قفل‌های بهداشتی CleanGate در تولیدکنندگان از ژانویه 2023 انجام خواهد شد. با CleanGate، تولیدکنندگان در سراسر جهان می‌توانند روی یک راه‌حل چند منظوره و جامد برای بخش اساسی یک برنامه بهداشتی پیشرفته مزرعه حساب کنند.

بنابراین، ضد عفونی می تواند در هر دو جهت پیاده روی انجام شود. “این چند کاره بودن CleanGate آرزوی بسیار شنیده شده تولیدکنندگان را برآورده می کند. به پرورش دهندگان این امکان را می دهد که بدون هیچ گونه تغییری CleanGate را در مکانی متفاوت در مزرعه نصب یا بچرخانند. علاوه بر این، CleanGate آنقدر محکم طراحی شده است که استفاده طولانی مدت تایمرز توضیح می دهد که دستگاه تضمین شده است. جامد در عمل به معنای “غیرقابل اجتناب” است. بنابراین، برای باز کردن قفل تورنیکت باید از کنار سنسور عبور کرد، و غیرممکن است (به لطف فناوری میدان های فوتبال) به زور تورنیکت را از بین ببرید. علاوه بر این، ساختار صاف CleanGate را می‌توان به‌عنوان یک گزینه به پوشش سطح رویال برینکمن مجهز کرد که از چسبیدن کثیفی و رسوبات به قفل بهداشتی جلوگیری می‌کند.

رویال برینکمن در حال معرفی نوع جدیدی از قفل بهداشتی است: CleanGate. این به طور انحصاری برای برآوردن نیازهای فعلی بازار در نبرد برای جلوگیری از ویروس ها، قارچ ها و باکتری ها طراحی شده است. ویژگی های جدید چند منظوره بودن آن است. CleanGate را می توان در هر دو جهت پیاده روی، ساخت صاف، کاهش کثیفی و رسوبات و ساختار محکم آن استفاده کرد. استحکام CleanGate فرار از سنسور یا چرخش را غیرممکن می کند.