فرصت ها در نمایشگاه مشاغل باغبانی در CAFRE

کالج کشاورزی، غذا و شرکت روستایی میزبان «نمایشگاه فرصت‌های شغلی در باغبانی» برای دانشجویانی که در رشته گل‌فروشی و باغبانی در پردیس گرین‌مونت، آنتریم تحصیل می‌کنند، برگزار کرد.

نمایشگاه مشاغل به کسب و کارهایی که علاقه مند به ارائه موقعیت های کاری یا استخدام فارغ التحصیل هستند، فرصتی برای تعامل مستقیم با دانشجویان CAFRE ارائه می دهد.

دانش‌آموزان با نمایندگان شرکت ارتباط برقرار می‌کنند تا درباره مسیرهای شغلی بالقوه اطلاعات بیشتری کسب کنند و در برخی موارد در مورد مرحله بعدی آماده‌سازی برای درخواست برای یکی از نقش‌های شرکت خود بشنوند.

در مورد اظهار نظر در مورد نمایشگاه مشاغل، برگزار کننده رویداد، Caithriona McCrudden، مدرس CAFRE، گفت: “از طریق برنامه شغلی خود، هدف ما توسعه مهارت های اشتغال پذیری دانش آموزان، حمایت از برنامه ریزی شغلی آنها و در نهایت کمک به انتقال موفقیت آمیز آنها به دنیای کار است. امسال ما خوشحالیم که بیش از 25 سازمان را داریم که بسیاری از آنها موقعیت های قریب الوقوع برای پر کردن دارند. رویداد امروز به کارفرمایان امکان دسترسی به دانش آموزان آموزش دیده CAFRE را می دهد که تمایل به دنبال کردن مشاغل عالی در بخش باغبانی را دارند.”

طیف وسیعی از کسب‌وکارها در نمایشگاه فرصت‌های شغلی باغبانی نشان داده شدند که گستردگی فرصت‌های شغلی موجود در این بخش را نشان می‌دهد.

بن نیل از نیوتاون ابی دانشجوی سال اولی است که دوره دو ساله دیپلم پیشرفته فنی پیشرفته سطح 3 در باغبانی در CAFRE را مطالعه می کند.

“من نمایشگاه مشاغل را بسیار مفید دیدم. از آنجایی که این اولین سالی است که در رشته باغبانی مطالعه می کنم، این رویداد به من این فرصت را داد که مجموعه وسیعی از مسیرهای شغلی و کارفرمایان را در آنجا کشف کنم. اطلاعات مفید زیادی در مورد فرصت های کار تابستانی و موارد مختلف جمع آوری کردم. گزینه های شغلی برای من، خواه در نگهداری باغ، تولید محصول، امکانات رفاهی یا محوطه سازی باشد. چیزهای زیادی برای انتخاب وجود دارد!”

کایل راس از Randalstown قصد دارد تابستان امسال با مدرک BSc (Hons) در باغبانی فارغ التحصیل شود. کایل اظهار داشت: “نمایشگاه فرصت‌ها در مشاغل باغبانی به من امکان داد تا با سازمان‌های حرفه‌ای ارتباط برقرار کنم. با کار در خرده‌فروشی باغ، به‌ویژه مشتاق شنیدن در مورد تعهد انجمن صنفی باغبانی (HTA) برای حمایت از رشد، سازگاری و پرورش نسل بعدی بودم. باغداران.”

در خاتمه، لوری هارتمن، مدرس ارشد CAFRE اظهار داشت: “نمایشگاه مشاغل، آرزوهای آکادمیک و شغلی را برای دانشجویان ما تقویت کرد. دیدن چنین طیف گسترده ای از سازمان ها که فرصت های شغلی موجود در طیفی از سطوح ورودی را برای ما به نمایش می گذارند، فوق العاده بود. ما شکی نداریم که دانشجویان CAFRE از رویداد امروز الهام گرفته اند.”

منبع: daera-ni.gov.uk

منبع