شکوفه های تازه روی چرخ ها



هر شنبه صبح، از اواخر مارس شروع می شود، می توانید چلسی و جرد جیمز، صاحبان مزارع کریک ساوت را در پشت پیشخوان کامیون گل کوچک خود بیابید که گل های زیبا و محصولات فصلی می فروشند.

اگرچه هم چلسی و هم جرد باغچه های کوچکی در حیاط خلوت خود داشتند، هیچ کدام تصور نمی کردند که این سرگرمی به یک تجارت شکوفا شود. این دو با یک باغ سبزی کوچک در خانه اجاره ای قدیمی خود شروع کردند – آنها الهام گرفتند که پس از یادگیری در مورد برخی از شیوه های مضر صنعت کشاورزی مدرن شروع به رشد غذای خود کنند. در نهایت، چلسی و جارد تصمیم گرفتند که به یک قطعه زمین بزرگتر در حومه مارتیندیل، حدود 30 دقیقه در شمال شرقی نیو براونفلز گسترش دهند.

نگهداری از 10 هکتار زمین به سرعت طاقت فرسا شد – پرورش گل وسیله ای برای یافتن آرامش در میان هرج و مرج بود. اما به محض شروع این پروژه پرشور، همه‌گیری COVID-19 نیز آغاز شد. هنگامی که چلسی و جرد شروع به اشتراک گذاری گل ها با جامعه کردند، یک بار دیگر به منبع مثبتی تبدیل شدند.

چلسی گفت: «ما گل‌های بیشتری کاشتیم، تا اینکه نمی‌دانستیم با همه آنها چه کنیم. “ما تصمیم گرفتیم که تحویل بدون تماس را انجام دهیم و کمی شادی را به همه منتقل کنیم. در نهایت تصمیم گرفتم شغلم را رها کنم و تمام وقت به دنبال گل‌ها باشم، بنابراین اکنون رشدم بیشتر شده است.”

در herald-zeitung.com بیشتر بخوانید

تاریخ انتشار:

منبع