سیزدهمین جشنواره بین المللی گل ها در وندی برگزار می شود



Domaine de La Chabotterie با شکوه واندیه محل برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی Floralies از 17 تا 26 مه 2024 خواهد بود، رویدادی که هر پنج سال یکبار برگزار می شود و بهترین خلاقیت های گل و گیاه را در مجموعه ای از ارائه های هنری گرد هم می آورد.

نه چندان دور از نانت، فقط چند کیلومتر با لاروش سور یون، Domaine یک مکان سابق جنگ وندیه و ساختمان‌های آن نمونه‌ای از معماری قرن چهاردهمی Poitevin است. زمین‌های دلربا، باغ‌های میوه و خیابان‌های جنگلی آن، محیط مناسبی را برای تم «Jeux de Fleurs» («بازی گل‌ها») جشنواره 2024 فراهم می‌کند که اشاره‌ای به بازی‌های المپیک پاریس 2024 است.

«بازی‌ها» در پنج دسته قرار می‌گیرند: بازی‌های آبی، برجسته‌سازی تالاب‌ها و گیاهان آبزی. بازی های دوران کودکی، فضایی بی دغدغه از نوستالژی با رنگ ها و رایحه های قوی؛ بازی های فکری، با استفاده از پازل و معما در میان گونه های غیر معمول. بازی های باغ، بازی با تضادها، توهمات و دیدگاه ها. و بازی های فیزیکی، تشویق روحیه رقابت و خود تعالی با گیاهان پررنگ و گرافیکی.

بیش از 200 غرفه‌دار از سراسر فرانسه و چهار گوشه جهان – باغبانان منظره، طراحان، گل‌فروشان و سبک‌شناسان – خلاقیت و تخصص خود را به نمایش خواهند گذاشت.

در breakingtravelnews.com بیشتر بخوانید

تاریخ انتشار:

منبع