زمان شکوفه برای بخش گل کارناتاکا است

یکی دیگر از صادرکنندگان این شهر موافق است: “حراج بین المللی گل بنگلور به طور متوسط ​​حدود 3.25 لک ساقه را در روز انجام می دهد، اما در طول جشن های روز ولنتاین، بین 6.5 تا 8 لک ساقه در روز متغیر است.” یک گل رز تک ساقه ای که در غیر این صورت بین 4 تا 6 روپیه فروخته می شد، در طول فصل حدود 8 تا 15 روپیه قیمت دارد.

“در چهار تا پنج سال گذشته، گل رزهای رنگ روشن محبوب شده اند. گل رز سفید در زمستان ترجیح داده می شود. او اضافه می کند که بین ژانویه و آوریل، تقاضا پنج برابر افزایش می یابد.

در deccanherald.com بیشتر بخوانید



منبع

به طور مشابه، تولید گل های داوودی کارناتاکا در پنج سال گذشته تقریباً دو برابر شده است. پرورش دهندگان افزایش تقاضا برای گل های داوودی و گل های رز روشن را به تزئینات عروسی و مراسم نسبت می دهند.

از آنجایی که هزاران خریدار به دنبال گل های رز قرمز برای پر کردن دسته گل ها و گل های رنگارنگ برای تزئین مکان های عروسی هستند، کارناتاکا، تولید کننده برتر گل رز در هند، تولید گل رز را در سال 2022 بیش از دو برابر کرده و به 1,71,880 تن در مقابل 76,910 تن در سال 2018 رسانده است. بر اساس داده های سازمان توسعه صادرات محصولات کشاورزی و غذایی فرآوری شده (APEDA).