ریکاردو وانلی به عنوان رئیس منطقه ای EMEA در Rovensa Next منصوب شد

Rovensa Next، واحد تجاری Solutions زیستی Rovensa Group، Riccardo Vanelli را به عنوان رئیس منطقه ای EMEA در Rovensa Next انتخاب کرده است که از مارس اجرایی می شود.

وانلی، که در ایتالیا مستقر خواهد شد، با بیش از 20 سال تجربه در صنعت کشاورزی به Rovensa Next می‌پیوندد. او تخصص زیادی را به دست آورده است که از دوره طولانی خود در Syngenta، به ویژه در زمینه بیولوژیک کشاورزی به دست آمده است. وانلی کار خود را در مشاوره مدیریت آغاز کرد. در Accenture، متخصص در مهندسی مجدد فرآیندهای کسب و کار و مدیریت تغییر. او بعداً به Syngenta منتقل شد، جایی که چندین نقش تجاری ارشد در ایتالیا و در دفتر مرکزی داشت. این شامل خدمت به عنوان رئیس واحد تجاری بیولوژیک برای اروپا، آفریقا و خاورمیانه بود. ، پس از نقش قبلی خود به عنوان رئیس واحد تجاری حفاظت از محصولات کشاورزی و مدیر عامل ایتالیا.”

علاوه بر دانش جامع بازار و کسب و کار، تفکر استراتژیک و مهارت های ریکاردو در سازمان، عملیات، و فروش باعث شد تا او در ادغام منطقه ای والاگرو در سینجنتا، جایی که در سال آخر به عنوان رئیس جمهور خدمت می کرد، رهبری کند. در میان سایر نقش ها، او همچنین ریاست انجمن صنعت حفاظت از محصولات در ایتالیا را بر عهده داشته است که به عنوان رئیس آگروفارما خدمت می کند.

بینش استراتژیک وانلی افق های تجاری جدیدی را برای Rovensa Next EMEA باز خواهد کرد. مهارت های رهبری او همچنین به رشد تیم حرفه ای و کارشناسان فنی ما در این زمینه کمک می کند و ما را قادر می سازد بهترین دانش را به مشتریان، توزیع کنندگان و پرورش دهندگان خود ارائه دهیم.

خوزه آلفردو گارسیا، مدیر ارشد بازرگانی در Rovensa Next می‌گوید: «ما در یک لحظه مهم در صنعت کشاورزی هستیم. “در EMEA، با تجربه گسترده ما، تعهد ما به رفع نیازهای تولیدکنندگان در همه محصولات، Rovensa Next را به سمت راه حل های مناسب برای چالش هایی که کشاورزی امروز با آن مواجه است هدایت می کند. با انتصاب وانلی، ما آماده هستیم تا برنامه راه حل های زیستی نوآورانه خود را در سراسر اروپا پیش ببریم. ، آفریقا و خاورمیانه.”

“من واقعا برای پیوستن به Rovensa Next به عنوان رئیس منطقه ای EMEA هیجان زده هستم. من متقاعد شده ام که Rovensa Next به لطف دانش و کلید نوآوری خود برای ایجاد تغییر در کشاورزی پایدار، یک رهبر جهانی واقعی در تجارت راه حل های زیستی است. من ارائه خواهم داد. ریکاردو وانلی می‌گوید: تمام تجربه و تخصص من برای هدایت تحولات زیستی و توسعه بازارهای کلیدی EMEA به سمت مرز بعدی کسب و کار راه‌حل‌های زیستی، همیشه در مرکز توجه نیازها و چالش‌های مشتریان خود در این زمینه است.»

در نقش جدید خود، ریکاردو وانلی، راهبرد تجاری مجموعه راه حل‌های زیستی Rovensa Next در EMEA را هدایت می‌کند که از نزدیک با R&D، عملکردهای نظارتی و همه تیم‌های EMEA برای برجسته کردن وسعت راه‌حل‌ها برای صنعت و ترویج شیوه‌های کشاورزی پایدار همکاری می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر:
روونسا بعدی
الیزا لیپرهاید
ایمیل: [email protected]
www.rovensanext.com

منبع