رویال ون زانتن و بریر کراس در میخک به نیروها می پیوندند


Royal Van Zanten و BreierCross تصمیم گرفته‌اند در بازاریابی، فروش و تولید ژنتیک میخک BreierCross در منطقه EAME (اروپا، آفریقا و خاورمیانه) به نیروها بپیوندند. تمرکز بر شرق آفریقا به دلیل افزایش تقاضا از سوی تولیدکنندگان خواهد بود. میخک ها به عنوان گل های محبوب برای مصرف کنندگان در حال افزایش هستند و مجموعه ای از رنگ ها و شکل های منحصر به فرد را برای دسته گل ها ارائه می دهند.

همکاری قوی
رویال ون زانتن شروع به فروش مجموعه گل میخک اسپری BreierCross برای مشتریان در اروپا، خاورمیانه و آفریقا خواهد کرد. BreierCross دارای مجموعه ای قوی از میخک با سابقه اثبات شده در هر دو بازار کلمبیا و آسیا است. با این حال، تا کنون، سابقه کمی در منطقه EAME دارد. این واقعیت که رویال ون زانتن دارای یک سازمان تجاری قوی در این بازار است، این همکاری را به یک انتخاب استراتژیک منطقی تبدیل می کند.

این همکاری برای هر دو طرف سودمند است. BreierCross قادر خواهد بود ژنتیک خود را در منطقه EAME بدون نیاز به راه اندازی سازمان تولیدی و تجاری خود به بازار عرضه کند. در همین حال
زمان، Royal Van Zanten از افزودن یک محصول استراتژیک به مجموعه قوی گل های شاخه بریده خود برای رفع نیازهای مشتریان سود خواهد برد.


ایلان بریر، انتخاب کدهای جدید در اولین انتخاب.

Matan Be’er، مدیر عامل BreierCross: “من معتقدم که ترکیب موقعیت قوی رویال وان زانتن در بازار گل های شاخه بریده با انواع ما که ثمره برنامه پرورش مستقل ما هستند، می تواند مزیت بزرگی در بازار گل میخک ایجاد کند. “

Joost Kos، مدیر تحقیق و توسعه، Royal Van Zanten: «افراد مبتکر و پرشور BreierCross با کارکنان و جاه طلبی ما برای رشد مجموعه خود با این محصول استراتژیک هماهنگی کاملی دارند. ما با هم در موقعیت خوبی قرار داریم تا به پرورش دهندگان میخک با بهترین ژنتیک کلاس خدمت کنیم.

میخک استاندارد و اسپری در شرق آفریقا
میخک یک محصول جالب است زیرا به خوبی سفر می کند و بنابراین برای پرورش دهندگان در شرق آفریقا جالب است. این واقعیت که میخک از طریق قلمه تکثیر می شود، این محصول را با رویال ون زانتن سازگار می کند. قلمه ها در داخل کشور تولید و از طریق شبکه توزیع ما به بازار عرضه می شود. تولید قلمه ها آغاز شده است و ما آماده عرضه اولین قلمه ها از 1 هستیمخیابان از ژوئیه، 2023. تمرکز ما در ابتدا بر روی گل میخک اسپری خواهد بود. با گذشت زمان، میخک استاندارد را به پیشنهاد خود اضافه خواهیم کرد.”

برای اطلاعات بیشتر:
رویال ون زانتن

www.royalvanzanten.com

BreierCross
www.breiercross.co.il



منبع