روند جدید رشد پیاز در ظروف

Flowerbulb.eu با افزودن لامپ، رویکرد جدیدی را به مفهوم طراحی محبوب “Thriller, Filler, Spiller” معرفی می کند. باغبانان با کاشت پیاز در ظروف می توانند طرح ها را بالا ببرند و به نمایشگرهای خود ابعاد و شدت “قاتل” اضافه کنند. این روش طراحی با ترکیب‌های برتر شامل کروکوسمیا، نیلوفر، گلایل و گل محمدی، نوید تعریف مجدد باغبانی ظروف تابستانی را می‌دهد.

برای نمایش رنگارنگ، گلدان‌های گیاه را با پیازهای گلدار تابستانی پر کنید. همانطور که هر گونه شکوفا می شود، برای تنوع بصری، ظروف را به مکان های مختلف، مانند درب ورودی یا دکوراسیون بیرونی، تغییر دهید. پس از محو شدن صفحه نمایش، ظرف را به قسمت های کمتر برجسته منتقل کنید یا گلدان ها را خالی کنید و آنها را برای چرخه بعدی آماده کنید. پیازهای گل پیشنهادی برای این رویکرد شامل نیلوفرهای کانا، نیلوفرها، نیلوفرهای کال، گل محمدی، گلادیولا و رانکولوس هستند.

تم گرمسیری را با موارد دلخواه کاوش کنید، مانند نیلوفرهای کانا، که به‌خاطر شاخ و برگ‌های پررنگ و عجیب‌وغریب معروف است که به هر فضایی جذاب می‌افزاید. آنها را با الگوهای پیچیده برگ های کالادیوم جفت کنید تا تضادی شبیه شاخ و برگ جزیره های گرمسیری باشد. نیلوفرها و نیلوفرهای کال را بکارید تا حسی از پیچیدگی و طعم گرمسیری داشته باشید.

در پاسخ به چالش‌های زمستان‌گذرانی لامپ‌ها در ظروف، Flowerbulb.eu بر عملی بودن رشد پیازها به صورت یکساله تاکید می‌کند و راه‌حلی پایدار برای باغبانان با هر زمینه‌ای ارائه می‌کند.

مراقبت از باغ کانتینری آسان است. با انتخاب ظرف مناسب با زهکشی خوب شروع کنید. هرچه گلدان بزرگتر باشد بهتر است. خاک بیشتر به این معنی است که گلدان ها به این سرعت خشک نمی شوند. هنگام کاشت شرایط نور را در نظر بگیرید و گیاهانی را با ترجیحات نوری یکسان انتخاب کنید. خاک گلدان با کیفیت خوب بخرید و هرگز از خاک باغچه استفاده نکنید. خاک گلدان با کیفیت بالا حاوی مقداری کود برای شروع خوب گیاهان است. به طور منظم آبیاری کنید: گلدان ها، به خصوص گلدان های تراکوتا، در تابستان به سرعت خشک می شوند. تقریباً روزانه برای آبیاری آماده باشید. به طور منظم کود دهی کنید: ظروف به دلیل اندازه و آبیاری مکرر مواد مغذی را در خود نگه نمی دارند. حتماً طبق دستورالعمل سازنده کوددهی کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
رسانه باغ
تلفن: 610-444-3040
[email protected]
www.gardenmediagroup.com

منبع