رنگ‌های اسطوخودوس، صورتی، آبی و هلویی امسال به‌ویژه مد روز هستند.

از سال 2003، آگریناگ یک مزرعه گل رز واقع در کوتوپاکسی، اکوادور است و در سپتامبر 2021 به بخشی از بزرگترین گروه گل‌کاری در اکوادور، گروه گل‌های نخبگان، تبدیل شده است. ویویانا الکساندرا گوانولما مارین از آگریناگ می‌گوید: ما به‌عنوان پیشروان روند و برند و مزرعه خود را به عنوان یکی از معتبرترین و پیشرفته‌ترین صنعت‌ها معرفی می‌کنیم. در حال حاضر، مزرعه 80 نوع گل رز را همراه با آلسترومریا ارائه می دهد و هر فصل، یک کاتالوگ فصلی منتشر می کند و اکنون نیز روی یک تصویر بصری جدید کار می کند.

کمپین بهاری
هر فصل، آگریناگ یک کاتالوگ منتشر می کند. “این به مشتریان ما آخرین به روز رسانی های گل های خود را ارائه می دهد و جدیدترین گونه ها و مجموعه های ما را به نمایش می گذارد.” و این کمپین بهاری تماماً در مورد استقبال از رنگ‌های زنده و با طراوت است که روح فصل را تجسم می‌دهند، او ادامه می‌دهد. رنگ‌های اسطوخودوس، صورتی، آبی و هلویی امسال به‌ویژه مد روز هستند و حس طراوت و سرزندگی را به مجموعه‌های گل‌های ما می‌افزایند. در مورد تغییرات در روند، ما متوجه علاقه روزافزون به رنگ‌های پاستلی و چیدمان‌های طبیعی و الهام گرفته از باغ شده‌ایم. ، منعکس کننده تغییر به سمت طرح های گل ارگانیک تر و پایدارتر است.”

انواع نوآورانه
این کاتالوگ شامل بسیاری از انواع مختلف و مبتکرانه است و یکی از انواع نوآورانه Peonikiss است. “این گل رز انحصاری از Infinity Breeding دارای عملکرد منحصربه‌فرد باغ است و مانند گل صد تومانی باز می‌شود تا فضای سبز چشمگیر خود را نمایان کند. زیبایی نفیس آن با رنگ‌های صورتی مایل به اسطوخودوس جذاب‌تر شده است و آن را برای عروس‌ها مناسب می‌کند. پایه‌ای خیره‌کننده را ایجاد می‌کند. واقعاً ارزش دیدن را دارد. با شکوفه‌های فریبنده و ویژگی‌های متمایزش، Peonikiss به عنوان یک انتخاب عالی برای کسانی که به دنبال چیزی واقعا استثنایی هستند، برجسته می‌شود.” و Agrinag دارای یک نمایشگاه است که در آن اولین کسانی هستند که انواع جدید، متفاوت و منحصر به فرد را به نمایش می گذارند.

تصویر بصری جدید
و چرا تصمیم برای یک تصویر بصری جدید؟ Guanulema Marin: “تصویر بصری جدید به ما امکان می دهد در بازاری که به سرعت در حال تحول است با مخاطبان هدف خود جلوتر بمانیم. با تجدید هویت بصری خود، می توانیم تعهد خود را به نوآوری، خلاقیت و تعالی اعلام کنیم و موقعیت آگریناگ را تقویت کنیم. به عنوان یک روند ساز در صنعت گل.

تقاضای بهار تاکنون
گل های آگریناگ عمدتا به آمریکای شمالی، اروپا و آسیا می روند. تا الان فصل چطوره؟ “تقاضا در بهار امسال با افزایش قابل توجه سفارشات برای جدیدترین انواع و مجموعه های ما قوی بوده است. در حالی که چشم انداز کلی مثبت است، ما همچنین با چالش هایی مانند نوسانات بازار و شرایط آب و هوایی نامطلوب مواجه شده ایم. برای مقابله با این چالش ها، Agrinag اقدامات استراتژیک را برای بهینه‌سازی تولید، ساده‌سازی عملیات و اطمینان از تحویل به موقع به مشتریان خود اجرا کرده است. با چابکی و سازگاری، می‌توانیم به طور موثر از این چالش‌ها عبور کنیم و به ارائه خدمات استثنایی به مشتریان خود ادامه دهیم.”

پایداری
علاوه بر تولید گل، آگریناگ به پایداری محیط زیست متعهد است و یک مرکز حفاظت از حیوانات را در محل خود راه اندازی می کند که از بیش از 10 گونه مراقبت و محافظت می کند.

برای کمپین بهاری آنها اینجا را کلیک کنید
برای کاتالوگ بهار 2024 آنها اینجا را کلیک کنید

برای اطلاعات بیشتر:
ویویانا الکساندرا گوانولما مارین
آگریناگ
ایمیل: [email protected]
www.agrinag.com

منبع