راکت بازرسی بدنی موبایل یاب و فلزیاب بازار ترافیکی | مجله حضور و غیاب

دستگاه گوشی یاب مدارس یا دستگاه فلز یاب مدارس یا دستگاه موبایل یاب مدارس… همه و همه یک کار دارند و در مدارس معمولا برای جلوگیری از ورود موبایل به داخل مدرسه و یا جلوگیری از تقلب در امتحانات کاربرد دارند . راکت موبایل یاب (راکت فلزیاب MD101) به عنوان یکی از انواع راکت‌های فلزیاب، جهت شناسایی اجسام و فلزات بزرگ بوده که به صورت دقیق، فرد مورد نظر را بازرسی و کنترل می‌نماید و محصولی اقتصادی و به صرفه برای خرید می‌باشد. از این مدل راکت فلزیاب در مدارس، آموزشگاه‌ها، دبیرستان‌ها و سایر اماکنی که نیاز به کنترل آزمون‌دهندگان دارند، استفاده می‌شود.

فلزیاب های دستی ابزار های مفیدی برای نگهبان هستند که میتوانند در محیط های مختلف از فرودگاه گرفته تا مدارس مورد استفاده قرار گیرند . این دستگاه ها برای تشخیص وجود فلز طراحی شده اند که آنها را برای یافتن اشیاء فلزی پنهان مانند موبایل ، سلاح یا سایر کالاهای قاچاق ایده آل میکند . در موبایل یاب MD 300 به صورت پیش فرض حساسیت دستگاه به گونه ای طراحی شده که سگک کمربند و دکمه فلزی و زیپ شلوار را به عنوان موبایل یا هندزفری شناسایی نمی کند .

کاربردهای راکت بازرسی

نه این امکان در راکت موبایل یاب با فرکانس و حساسیت بالا وجود نداره و گوشی به راحتی شناسایی می شه. مخصوصاً در مورد دانش‌آموزان یا دانشجویان دختر، به دلیل نوع پوشش سر امکان ورود ابزاری مانند هندزفری یا گیرنده و فرستنده‌های صوتی وجود دارد و کنترل ورود اشیاء ممنوعه از طریق بانوان به صورت سنتی خیلی سخت‌تر است. بنابراین بسیار مهم است که قدم اساسی در زمینه به کار‌گیری تجهیزات بازرسی مدرن نظیر دستگاه شناسایی موبایل در این حوزه برداشته شود.

راکت بازرسی بدنی موبایل یاب و فلزیاب بازار ترافیکی | مجله حضور و غیاب

موبایل یاب یا دستگاه گوشی یاب ، یک راکت بازرسی بدنی است که برای تشخیص موبایل همراه دانش آموزان مورد استفاده قرار میگیرد . اگر بپرسین که موبایل یاب یا همان گوشی یاب چطور کار میکند باید بدانید این دستگاه از طریق میدان مغناطیسی ، موبایل را شناسایی کرده و از طریق بوق ، ویبره و چراغ LED اطلاع رسانی میکند . کیفیت راکت بازرسی بدنی ، بهترین قیمت راکت بازرسی بدنی ، بهترین گارانتی راکت فلزیاب بازرسی بدنی را فقط از شرکت انطباق گستر سپهر بخواهید.

چگونه گوشی را از فلزیاب رد کنیم ؟ | نحوه دور زدن راکت موبایل یاب به چه صورت است ؟

به طور کلی فیدار آروند سپاهان، سه مدل راکت فلزیاب عرضه می‌نماید و راکت فلزیاب حرفه ای و راکت فلزیاب فوق حرفه ای از دیگر محصولات عرضه شده توسط این شرکت می‌باشد که حساسیت بالاتری نسبت به فلزات دارد. راکت بازرسی دستی یا راکت فلزیاب دستی برای جستجوی سریع و کارآمد بدن, برای اجسام فلزی از قبیل چاقو، اسلحه, موبایل و سایر اشیاء فلزی پنهان شده, طراحی شده است. در حالتی که از دستگاه استفاده نمی کنید دکمه ی دستگاه را در حالت خاموش قرار دهید و آن را در جای خنک نگهداری کنید. جهت تمیز کردن راکت فلزیاب و موبایل یاب Metal Detector MD-300 فقط از یک پارچه ی مرطوب استفاده کنید و از استفاده از مواد شوینده خودداری نمایید. همونطور که قبلا هم گفتیم در صورتی که راکت موبایل یاب از قدرت و حساسیت بالایی برخوردار باشه انواع گوشی حتی در حالت خاموش هم ردیابی می شه.

  • بله دوست عزیز راکت بازرسی md300 برای استفاده در مدرسه بهترین گزینه است .
  • از این مدل راکت فلزیاب در مدارس، آموزشگاه‌ها، دبیرستان‌ها و سایر اماکنی که نیاز به کنترل آزمون‌دهندگان دارند، استفاده می‌شود.
  • همان‌طور که اشاره کردیم، راکت موبایل یاب می‌تواند به شکل‌های گوناگون واکنش نشان دهد.
  • راهکار اول این است که دستگاه گوشی یاب را از فاصله 6 تا 10 سانتی‌متری بدن دانش آموزان بگیرید، تا فلزات ریز مانند دکمه، زیپ و … را شناسایی نکرده و فقط موبایل را تشخیص دهد.
  • بله دوست عزیز قابلیت شناسایی انواع فلزات و کیت های الکترونیکی را دارا می باشد .