رئیس جدید و عضو مشاور آن احساس گل



کریس دراموند علاوه بر عضوی جدید، به عنوان رئیس هیئت مشورتی که اخیراً تأسیس شده است، انتخاب شده است.

با مأموریت افزایش مصرف سرانه گل در ایالات متحده، این ابتکار با ایجاد هیئت مشورتی TFF نفوذ خود را در سال 2023 گسترش داد. هیئت مشاوران نقش حاکمیتی بنیاد را بر عهده می گیرد و بر سه حوزه کلیدی نظارت می کند: امور مالی، جمع آوری کمک مالی، و بازاریابی مصرف کننده.

کریس دراموند از Penny's توسط Plaza Flowers ریاست هیئت مشاوران را بر عهده گرفت. “من تحت تاثیر تجربه، استعداد و صلاحیت متخصصان نوآوری هستم که برای خدمت به عنوان مشاور برای آن احساس گل انتخاب شده اند. من مفتخرم که این انتصاب را به عنوان رئیس کمیته بپذیرم. شتاب کمپین برای افزایش مصرف محصولات تازه گل قوی است… و ما تازه شروع کرده ایم. با کمک کل صنعت گل، می توانیم رفتار مصرف کننده را تغییر دهیم و گل های بیشتری را بیشتر بفروشیم.”

به عنوان رئیس، دراموند بر هشت عضو دیگر هیئت مدیره، از جمله جو دون زتزچه، تازه وارد نظارت خواهد کرد. Zetzsche نایب رئیس BLOOMS Floral Marketing در HEB است، جایی که او 16 سال را در طول مدت 35 سال تصدی خود در این شرکت رهبری تجارت گل آنها را سپری کرده است. Zetzsche اشتیاق خود را برای این ابتکار ابراز کرد و اظهار داشت: “من برای پیوستن به این تلاش هیجان زده هستم. ثابت ترین موضوعی که از رهبران صنعت در پانزده سال گذشته شنیده ام، تمایل به ایجاد یک تلاش بازاریابی است که مستقیما مصرف گل را هدایت کند. با مصرف کنندگان. این اولین سازمانی است که من پیدا کردم که به طور خاص برای انجام این کار برای کل صنعت بدون توجه به بخش یا منطقه در حال رشد ساخته شده است. بیایید این کار را انجام دهیم!”

That Flower Feeling یک ابتکار ملی بازاریابی گل است که در سال 2021 توسط CalFlowers ایجاد شد و به افزایش مصرف گل در سراسر ایالات متحده از طریق یک کمپین بازاریابی مستقیم مصرف کننده اختصاص داده شده است که در آن گل ها در روال های روزمره مراقبت از خود تبلیغ می شوند. این ابتکار با برانگیختن “آن احساس گل” به دنبال گسترش شادی و تأثیر گل ها به طور منظم است و در نهایت با افزایش تقاضا برای فروش غیر تعطیلات، کل صنعت گل را منتفع می کند.

برای اطلاعات بیشتر:
CalFlowers
www.cafgs.org

تاریخ انتشار:

منبع