دو مقاله جدید برای تکثیر ارگانیک راه اندازی شد

این خبر خوبی برای تولیدکنندگان محصولات ارگانیک در ایالات متحده است و به عنوان یک امتیاز، به آنها اجازه می دهد استفاده از گلدان های پلاستیکی را حذف کنند و ردپای محیطی آنها را بیشتر کاهش دهند.

این تیم می‌گوید: «یک بار دیگر، Ellepot این تغییر را برای شرایط رشد بهتر و «سبزتر» رهبری می‌کند و اکنون با افتخار دو مقاله انتشار جدید را به انتخاب خود راه‌اندازی می‌کند، هر دو فهرست OMRI و تأیید شده برای تولید ارگانیک در ایالات متحده.

محصول و فناوری کاملاً جدید
Ellepot به عنوان بخشی از سیستم تکثیر یکپارچه خود، در توسعه کاغذهای تکثیر تجزیه پذیر برای همه انواع محصولات تخصص دارد. آخرین پیشنهادات آنها، Ellepot Organic 10 Weeks و Ellepot Organic 16 Weeks، بر اساس فناوری برنده جایزه نوبل است و گواهی بر تعهد این شرکت به افزایش پایداری از طریق نوآوری است.

Ellepot Organic 10 Weeks و Ellepot Organic 16 Weeks با قابلیت تجزیه زیستی خود با موادی که به دقت تهیه شده اند تولید می شوند و عمر طولانی تری نسبت به کاغذ پیشگامانه و برنده جوایز Ellepot Organic 2.0 دارند که در سال 2021 عرضه شد. در حالی که دومی دارای زمان تخریب است. از حدود 6 تا 8 هفته، دو مقاله جدید به ترتیب 10 و 16 هفته قبل از شروع به تخریب دوام می آورند. برای دستیابی به این هفته‌های ماندگاری بیشتر، Ellepot با شرکت بلک‌مور همکاری نزدیکی کرده است تا مقالاتی را که حاوی انواع مختلفی از مواد پایه زیستی هستند، از الیاف چوبی دارای گواهی FSC تا پلیمرهای گیاهی را شناسایی و آزمایش کند، و در نهایت برنده جایزه نوبل شد. برنده فناوری برای کاغذ ثبت اختراع جدید خود که مطابق با استانداردهای کلاس جهانی مورد نیاز تولیدکنندگان ارگانیک در ایالات متحده است.

کارآزمایی‌های انجام‌شده توسط تولیدکنندگان ایالات متحده نیز برای آزمایش این بود که این مقالات مطابق انتظار در شرایط رشد در دنیای واقعی عمل کنند. این به Ellepot اجازه داده است تا محصول را اصلاح کند و هر گونه تنظیمات لازم را قبل از عرضه آن به بازارهای تولیدکنندگان داخلی و خارجی انجام دهد.

این دو مقاله جدید فهرست OMRI هستند و با مواد زیست تخریب پذیر با استفاده از یک فناوری ثبت اختراع که بر اساس همکاری بین Ellepot و شرکت بلک مور ایجاد شده است، ساخته شده اند. توسعه این محصول مدت‌ها در حال ساخت بوده است و پس از سال‌ها تحقیق و آزمایش انجام شده توسط و با تولیدکنندگان محلی ایالات متحده، بافت، دوام و عملکرد ایده‌آل برای این کاغذها به دست آمد. این خبر خوبی برای پرورش دهندگان محصولات ارگانیک در ایالات متحده است، و به عنوان یک امتیاز، به آنها اجازه می دهد استفاده از گلدان های پلاستیکی را حذف کنند و ردپای محیطی آنها را بیشتر کاهش دهند.

در نهایت، فرآیند توسعه در پشت دو مقاله ارگانیک جدید Ellepot گواهی بر تعهد این شرکت به پایداری، نوآوری و همکاری است. Ellepot با همکاری نزدیک با شریک آمریکایی خود، شرکت بلک مور، و انجام تحقیقات و آزمایش های گسترده، محصولی را ایجاد کرده است که سازگار با محیط زیست است و نیازهای تولیدکنندگان محصولات ارگانیک در بازار آمریکای شمالی را برآورده می کند. با راه اندازی مقالات ارگانیک جدید خود، Ellepot همچنان مرزهای کشاورزی پایدار و راه حل های قابل اجرا برای آینده را پیش می برد.

همکاری نزدیک با شرکت بلک مور، شریک ایالات متحده، Ellepot، امکان توسعه مقالات جدید Ellepot را برای پیروی از دستورالعمل های USDA برای رشد ارگانیک فراهم کرد.

برای اطلاعات بیشتر:
شرکت بلک مور
[email protected]
www.blackmoreco.com
www.air-trays.com



منبع