دوره کارشناسی ارشد جدید آینده صنعت و ارتباط با جامعه را بررسی می کند



Pro Manager Mastercourse Floriculture بیش از 10 سال است که سازماندهی شده است و رهبران آینده گلکاری از سراسر جهان را با رهبران فعلی در صنعت مرتبط می کند. آنها با هم در مورد آینده شرکت های مربوطه خود و بنابراین، در یک بازه زمانی دو هفته ای، آینده صنعت را مورد بحث قرار می دهند. جدیدترین نسخه از 28 اکتبر تا 8 نوامبر 2024، مصادف با نمایشگاه تجاری IFTF و Aalsmeer برگزار می شود.

از داخل به بیرون گلخانه
دوره های کارشناسی ارشد The Jungle Talks در طول زمان تکامل یافته است. وقتی شروع کردیم، تمرکز دوره روی اتفاقات داخل گلخانه بود. بهینه سازی رشد، تولید، کیفیت و بازده. اندکی بعد، ربات سازی و هوش مصنوعی به برنامه اضافه شد. در سال های اخیر، ارتباط گل و گیاه از نظر ارزش افزوده آن برای جامعه/مصرف کنندگان، به موضوعی تبدیل شده است که دیگر نمی توان آن را نادیده گرفت.

Jungle Talks شرکت کنندگان خود را انتخاب می کند و از معیارهای سختگیرانه استفاده می کند. فارغ التحصیلان ما رهبران آینده این صنعت هستند. آنها (بالقوه) تغییر دهنده بازی، رابط و رهبر فکر هستند. آنها نه تنها در موقعیتی هستند که می توانند شرکت خود را به سمت آینده هدایت کنند، بلکه در کل بخش را نیز در اختیار دارند. برای این منظور، ما در 3 سال گذشته با AIPH در مورد جایزه بهترین پرورش دهنده جوان بین المللی سال کار کرده ایم. دوره کارشناسی ارشد گلکاری به عنوان پیش انتخاب برای این جایزه عمل می کند.

برای ترویج بیشتر آنچه برای آن تلاش می‌کنیم، انتخاب بهترین‌هایی که گل‌کاری می‌تواند ارائه دهد، AIPH و Jungle Talks شروع به تشویق جوایز ملی پرورش دهندگان جوان یا رهبران آینده کرده‌اند. در ماه های آینده Asocolflores در کلمبیا، شورای گل کنیا در کنیا و Veiling Holambra در برزیل رویدادهای ملی را برای اعطای استعدادهای جوان در این صنعت ترتیب می دهند. برندگان در نسخه آتی Mastercourse Floriculture شرکت می کنند و به طور خودکار برای جایزه جوان بین المللی پرورش دهنده سال انتخاب می شوند.

برای اطلاعات بیشتر:
گفتگوهای جنگل
22730981 506+
506 88418125
[email protected]
www.jungletalks.com

تاریخ انتشار:

منبع