در نمایشگاه گل امسال چلسی چه انتظاری داریم؟



نمایشگاه گل چلسی 2024 در ماه مه امسال با هفته ای مملو از سرگرمی بازمی گردد که تضمین می کند تخیل باغبانی شما را دوباره زنده کند. مشهورترین نمایش گل انجمن سلطنتی باغبانی (RHS) نقطه برجسته تقویم بهاری است که مملو از طرح های باغبانی الهام بخش و توصیه های عملی برای باغبانان باتجربه و تازه کار است.

باغ‌ها توسط صفی باورنکردنی از طراحان مدال‌آور و چهره‌های تازه ارائه می‌شوند. باغ‌های «همه درباره گیاهان» که به‌تازگی معرفی شده‌اند، با یک پارک اسکیت خوراکی، گیاهانی برای سلامت روده و جنگل‌های استوایی، تغییری در باغ‌های سنتی دارند.

برای نمایش باغ‌ها، تام استوارت اسمیت، کهنه‌کار RHS چلسی با باغ طرح باغ ملی در جشن جنگل‌های بومی بریتانیا بازمی‌گردد، در حالی که طراح تام میسی و معمار Je Ahn برای مقابله با مدیریت آب برای باغ WaterAid متحد می‌شوند. در همین حال، برای باغ های Sanctuary، طراح کاترین مک دونالد، جشنی برای چشم ها در باغ Boodles ایجاد خواهد کرد و از گیاهان به عنوان رنگ برای جشن گرفتن آثار هنری بزرگ استفاده می کند. و همچنین یک باغ بریگرتون توسط هالی جانستون طراحی خواهد شد تا با فصل سوم سریال محبوب دوره نتفلیکس همزمان شود.

با حمایت The Newt در سامرست، RHS Chelsea 2024 وعده می دهد که ماندگارترین نمایشی باشد که تا به حال شده است. مدیر نمایش جما لیک می گوید: «ما ثابت می کنیم که طراحی عالی و پایداری دست به دست هم می دهند.

در ca.style.yahoo.com بیشتر بخوانید

تاریخ انتشار:

منبع