دانشجویان باغبانی از تقویت مالی در KPU بهره مند می شوند

کمک مالی 650,000 دلاری به دانشگاه پلی تکنیک Kwantlen (KPU) از موفقیت دانشجویان در برنامه های باغبانی و کشاورزی پایدار در دانشکده علوم حمایت می کند.

کمک مالی از املاک Evelyn Oberg در یک صندوق وقف سرمایه گذاری می شود و سالانه 15 جایزه 2000 دلاری به دانش آموزان نیازمند مالی ارائه می دهد.

رندال هیدت، مدیر عامل بنیاد KPU می گوید: «این یک هدیه تحول آفرین است. ما از اولین اوبرگ به خاطر سرمایه‌گذاری باورنکردنی‌اش در این دانش‌آموزان بسیار سپاسگزاریم که به تعریف و شکل‌دهی شیوه‌های باغبانی و کشاورزی پایدار در حال حاضر و آینده کمک خواهند کرد.»

اوبرگ یک ساکن قدیمی لنگلی با علاقه به طبیعت و حیوانات و از دوستان مدرسه باغبانی KPU بود.

Heidt می‌گوید: «این کمک سخاوتمندانه به KPU اجازه می‌دهد تا از دانشجویانی که وارد این رشته‌های مهم تحصیلی می‌شوند، حمایت طولانی‌مدت کند، در حالی که به مأموریت بنیاد KPU برای تضمین تجربیات یادگیری با کیفیت برای دانشجویان KPU برای دستیابی به موفقیت کمک می‌کند.

دانشجویانی که در استنادها، دوره های کارآموزی، دیپلم یا مدارک در باغبانی یا کشاورزی پایدار ثبت نام کرده اند، واجد شرایط درخواست برای این بورسیه خواهند بود.

دکتر برت فاوارو، رئیس دانشکده علوم، می‌گوید: «برنامه‌های باغبانی و کشاورزی پایدار KPU به دانش‌آموزان مهارت‌هایی را آموزش می‌دهد که برای تبدیل شدن به رهبران در این زمینه‌ها نیاز دارند». این جوایز سالانه از دانش‌آموزانی که نیاز مالی دارند حمایت می‌کند و گروهی از افرادی را که به امنیت غذایی و پایداری در BC و فراتر از آن کمک می‌کنند، افزایش می‌دهد.»

مدرسه باغبانی KPU، واقع در KPU Langley، دارای یک آزمایشگاه کاملاً مجهز و مجموعه گلخانه ای است. برنامه های آن شامل لیسانس علوم باغبانی، کارشناسی ارشد در بهداشت گیاهی، مدرک چهار ساله است که ترکیبی از آسیب شناسی گیاهی، حشره شناسی و شیوه های باغبانی به عنوان بخشی از یک رویکرد جامع برای حفاظت از سلامت گیاه است. چهار برنامه دیپلم دو ساله در فن‌آوری باغبانی در دسترس است، از جمله سه تخصص: سیستم‌های باغبانی چشم‌انداز، باغبانی تولید پایدار و مدیریت چمن. استنادهای پنج دوره در عملیات مرکز باغ، علم باغبانی و باغبانی تولید در BC در دسترس است. درختکاری; تحقیق، توسعه و نوآوری در صنعت؛ طراحی، نصب و نگهداری پارک ها و باغ ها؛ و مدیریت زمین های ورزشی و زمین های گلف.

لیسانس علوم کاربردی KPU در کشاورزی پایدار یک برنامه چهار ساله است که در KPU ریچموند واقع شده است. این مدرک بر تولید مواد غذایی ارگانیک متمرکز است و دانش آموزان مهارت های عملی را از طریق ترکیبی از یادگیری مبتنی بر کلاس و مزرعه یاد می گیرند. علاوه بر اشتغال مستقیم در بخش کشاورزی ارگانیک، فارغ التحصیلان کشاورزی پایدار در زمینه های مختلفی مانند برنامه ریزی، مدیریت منابع، دولت، سازمان های غیردولتی، شرکت های حمایتی کشاورزی و کشاورزی تولیدی مشاغلی پیدا می کنند.

برای اطلاعات بیشتر
دانشگاه پلی تکنیک کوانتلن
هیلی وودین
کارشناس رسانه
t: 604.599.2883
c: 604.364.1288
[email protected].

برای اطلاعات در مورد درخواست برای بورسیه یادبود Evelyn Oberg و سایر بورسیه های تحصیلی:
جوایز دانشجویی و کمک مالی در KPU
604-599-2700
[email protected]

منبع