دادستان کل برنا برد از گلخانه گیاه فروشان بازدید کرد



وقتی دادستان کل کشوری هستید که به ذرت، سویا و دام معروف است، چرا برای شما فرصتی غیرمنتظره و هیجان انگیز برای بازدید از یک عملیات گلخانه ای در سطح جهانی واقع در ایالت خود نمی بینید؟ روز پنج‌شنبه، 21 مارس 2024، Plantpeddler میزبان دادستان کل آیووا، Brenna Bird، برای بازدید از تأسیسات گلخانه‌ای و گفتگو با تیم Plantpeddler بود. AG Bird به لیست طولانی مقامات منتخب و شخصیت های برجسته ای که در Des Moines و Washington DC خدمت می کنند، می پیوندد که به شمال شرقی آیووا سفر کرده اند. در طول بازدید از هر دو سایت تولید Plantpeddler، بحث موضوعات مختلفی از جمله نقش باغبانی در کشاورزی با ارزش افزوده، فرصت‌های متنوع‌سازی و رشد تولید در داخل ایالت، و مدیریت ریسک برای کشاورزان را پوشش داد.

این بازدید فرصتی عالی برای بحث در مورد صنعت و موضوعات مهم برای سلامت باغبانی، هم در داخل و هم فراتر از آن فراهم کرد. محل برگزاری، نگاهی به سرمایه گذاری برنا را فراهم کرد. از پرورش از طریق تولید تا مصرف کنندگانی که صنعت ما را هدایت می کنند.

زمینه
برنا برد، دادستان کل آیووا، در مزرعه ای در نزدیکی دکستر، آیووا بزرگ شد. او مدرک لیسانس خود را از دانشگاه دریک و مدرک دکتری خود را از دانشکده حقوق دانشگاه شیکاگو در سال 2001 به دست آورد. برد پس از کار در شرکت های حقوقی بزرگتر به عنوان مشاور فرماندار تری برانستاد خدمت کرد و سپس در سال 2018 به عنوان دادستان شهرستان در شهرستان گاتری، آیووا مشغول به کار شد. او در انتخابات سراسری آیووا در سال 2022 با تام میلر رقابت کرد و میلر را که ده دوره چهار ساله در این سمت سپری کرده بود، به سختی شکست داد.

پرنده با شوهرش، باب برد، و پسرشان در مزرعه خانوادگی خود در جنوب شرقی شهرستان گاتری زندگی می کند.

برای اطلاعات بیشتر:
نبات فروش
تلفن: (800) 827-1654
[email protected]
www.plantpeddler.com

تاریخ انتشار:

منبع