جلوه های لمسی نهایی FloraLife روی گل رز



گل رز یکی از رایج ترین گل هایی است که در دسته گل ها و گل آرایی ها استفاده می شود. در FloraLife، ما به طور مداوم کارآیی محصولات خود را بررسی و ارزیابی می کنیم تا مطمئن شویم که عملکرد مراقبت پس از برداشت مورد نظر را ارائه می دهند. در این به‌روزرسانی تحقیقاتی، ما نتایج آزمایشی را به اشتراک می‌گذاریم که به اثرات اسپری فلورالایف® Finishing Touch روی گل رزهای رشد یافته در کلمبیا می‌پردازد.

پژوهش
گل رز از مزرعه ای در کلمبیا تهیه شد و به آزمایشگاه FloraLife در کارولینای جنوبی، ایالات متحده فرستاده شد. ساقه ها مجدداً به طول حدود 40 سانتی متر بریده شدند و برگ های پایینی برداشته شدند. سپس ساقه ها در گلدان های پر شده با محلول FloraLife Crystal Clear قرار داده شدند. نیمی از گل ها با لمس پایانی FloraLife® درمان شدند، در حالی که نیمی دیگر درمان نشدند. گلدان ها در یک اتاق مشاهده با دمای 18 درجه سانتیگراد (64.4 فارنهایت) با چرخه 12 ساعت نور و 12 ساعت تاریکی قرار داده شدند. گلها روزانه برای تغییرات عمر گلدان مشاهده شدند.

نتیجه گیری
میانگین عمر گلدان هر دو رقم بدون تیمار 7.9 روز بود، در حالی که میانگین عمر گل رز گل رز تیمار شده با اسپری فلورالایف® Finishing Touch 9.9 روز بود. هر دو گونه گل رز با استفاده از اسپری لمسی پایانی FloraLife به حداقل 8 روز یا بیشتر از عمر گلدان رسیدند. گل رزهای تیمار شده همچنین منجر به رزهای قرمز روشن تر «آزادی» شدند.

برای اطلاعات بیشتر:
FloraLife
www.floralife.com

تاریخ انتشار:

منبع