جشن موفقیت اعضا در Gardeners’ World Live با اعلام برندگان جوایز


برندگان مسابقه جهانی باغبانان بی‌بی‌سی دیروز اعلام شدند، و ما از این که اعضای انجمن صنفی باغبانی (HTA) و اعضای انجمن منظره‌سازان حرفه‌ای (APL) را شامل می‌شوند، هیجان‌زده هستیم.

این رویداد که از 15 تا 18 ژوئن در بیرمنگام NEC برگزار می‌شود، بهترین باغ‌ها، طرح‌ها و محوطه‌سازی را با برندگان در تعدادی از دسته‌ها، از جمله بهترین باغ نمایش، بهترین مرز زیبا، و بهترین منظر ساختمانی به نمایش می‌گذارد.

بهترین باغ نمایش
باغ یائسگی Newson Health، طراحی شده توسط Ruth Gwynn و ساخته شده توسط اعضای APL Keyscape Landscape Design and Construction Ltd و TASK، برنده پلاتین و بهترین باغ نمایش شد. نویسنده، مجری و طراح باغ، دیوید هریون، جایزه برتر نمایش را به طراح برنده چند جایزه روث گوین، دکتر لوئیز نیوسون، بنیانگذار کلینیک یائسگی سلامت نیوزون و روپرت کیز، سرپرست ساخت و ساز اهدا کرد. باغ شوی پیاده‌روی به‌گونه‌ای طراحی شده است که فضایی امن، آرام و راحت برای زنان باشد تا سلامت خود را بررسی کنند، احساس اجتماعی داشته باشند و از کارشناسان یائسگی اطلاعات و مشاوره دریافت کنند. ویژگی های برجسته برای کاهش علائم طراحی شده است، با یک حمام در فضای باز برای استراحت، یک فضای یوگا برای ورزش ملایم، و یک آشپزخانه در فضای باز برای لذت بردن از غذای سالم و مغذی با شرکت. پس از اجرای زنده جهانی باغبانان بی بی سی، عناصر باغ یائسگی سلامت نیوزون به جوامع محلی مختلف منتقل خواهند شد.

بهترین منظر ساختمانی
برنده بهترین منظره ساز ساختمانی در BBC Gardeners’ World Live و جایزه طلایی، عضو APL Design It Landscapes برای باغ نمایش گیاه شناسی Liz Earle Beauty Co.، طراحی شده توسط لوسی براوینگتون برنده چندین جایزه بود. این باغ یک واحه آرام است که گیاهان چند ساله را به نمایش می گذارد، از جمله برخی از آنهایی که در محصولات مراقبت از پوست این برند به چشم می خورد.

دن رایان از Design It Landscapes مستقر در وست میدلندز گفت: “ما بسیار خوشحال و خرسندیم که ارزیابان درختان و عناصر محوطه سازی نرم طرح را تشخیص دادند.”

طراح لوسی براوینگتون گفت: “من از نتیجه هیجان زده هستم. این یک تلاش تیمی واقعی و ساخت لذت بخش بود، با وجود گرما. امیدواریم بازدیدکنندگان باغ را دوست داشته باشند و ایده ها و الهامات زیادی را با خود ببرند.”

برندگان APL Avenue
در میان باغ‌های نمایشی خیابان APL، با مضمون «مرا به خانه ببر»، پر از ایده‌هایی برای الهام بخشیدن به طرح شما در خانه، برندگان اعضای APL عبارتند از:

طلا

  • زیبایی در فضاهای کوچک، توسط تی جی کندی و کریان فیتزپاتریک طراحی شده است

شایستگی نقره ای

  • Path of Renewal که توسط David Negus، The 3D Gardener و Adscape طراحی شده است
  • SubAqua، طراحی شده توسط Joshua Fenton، Fenton Gardens Ltd

نقره

  • The Chic Garden Getaway طراحی شده توسط Katerina Kantalis Garden Design; ساخته شده توسط New Look Landscapes Ltd

فیل ترمین، مدیر کل APL، گفت: “استاندارد خیابان APL امسال به اندازه همیشه بالا بود. موضوعی که به اعضا داده شد “مرا به خانه ببر” و تفسیرهای طراحان و طراحان منظر درگیر عالی بود.

انجمن منظره‌سازان حرفه‌ای سال‌ها است که با بی‌بی‌سی باغبانان جهانی لایو شریک همکاری می‌کند. این رابطه به بسیاری از منظره‌سازان و طراحان این امکان را می‌دهد تا اولین فرصت را در ساخت باغ‌های نمایشی داشته باشند.

این فوق‌العاده است که World Gardeners’s World Live از این ابتکار عمل می‌کند، و ما امسال از آنها برای حمایتشان تشکر می‌کنیم.”

گیاه سال
گیاه سال به Rosa’ Peter’s’ Persica اعطا شد و از اعضای HTA Whartons Garden Roses است که توسط کریس وارنر پرورش داده شد و به افتخار مرحوم پیتر سیبروک که آن را در آزمایشات بین المللی رز Rochford در هرتفورد مشاهده کرد نامگذاری شد. آن را در ستون باغبانی محبوب خود در روزنامه سان نشان دهد. این معطر با چشم قرمز و گل های زرد پر جنب و جوش است، یک صخره نورد مکرر گلدار. داوران گفتند که کارخانه ویژه نشان دهنده استعداد ویژه سیبروک برای تشخیص برنده است.

سایر اعضای HTA که جوایز گیاه سال را دریافت کردند عبارتند از:

  • Coreopsis’ Chorasan Burgundy and White’ معرفی شده توسط عضو HTA Volmary که در مجموع دوم شد و همچنین برنده بهترین گیاه چندساله شد، با گل های بزرگتر که در تمام تابستان شکوفا می شوند و مناسب برای گلدان ها و ظروف بزرگتر هستند.
  • ستاره مورلو دیانتوس از Whetman Plants International دوم شد و Dahlia’Sincirity Bronze Orange’ از آلنزمور به طور مشترک سوم شد.

جوایز مارکی
جوایزی نیز برای غرفه‌داران گل بی‌بی‌سی باغبانان World Live در نظر گرفته شد، از جمله جایزه جف همیلتون برای بهترین نمایشگاه گل خیمه‌ای، که به عضو HTA Grafton Nursery (درختان اکالیپتوس، جایزه پلاتین) اهدا شد.



منبع