تکثیر گلخانه به LEDهای دینامیک آزمایشی



تیم تکثیر گلخانه ای بسیار مورد توجه One Floral Group اولین آزمایش خود را با چراغ های رشد LED با استفاده از راه حل LED هوشمند و کاملاً پویا Sollum® انجام خواهد داد.

برای بیش از یک دهه، در قلب صنعت گلخانه‌ای کانادا -Leamington، Ontario-One Floral Group اقدام به تکثیر انواع محصولات گل و سبزیجات برای مشتریان در سراسر آمریکای شمالی کرده است. با تمرکز ویژه بر توسعه راه حل های گل، گروه وان فلورال تصمیم گرفته است آزمایشی را با LED ها انجام دهد تا سطح جدیدی از کارایی را در عملیات خود به ارمغان بیاورد و از کشت انواع مختلف محصولات حمایت کند. با هدف استفاده حداکثری از این آزمایش، آنها از راه حل روشنایی LED کاملاً پویا Sollum استفاده می کنند که انعطاف پذیرترین و کارآمدترین راه حل را برای رشد تنوع نامحدودی از محصولات با استفاده از یک فناوری واحد و با دقت بی نظیر از نظر شدت ارائه می دهد. و طیف

رایان سلوود، مدیر تعمیر و نگهداری One Floral Group می‌گوید: «به‌عنوان یکی از بزرگترین تکثیرکنندگان انواع گل در انتاریو، احساس می‌کنیم زمان آن فرا رسیده است که قدم بعدی را برای کسب‌وکار خود برداریم و فناوری‌های جدید را کشف کنیم. “این آزمایش با Sollum Technologies به ما کمک می کند تا مشخص کنیم که آیا روشنایی LED دینامیک برای ما مناسب است یا خیر. ما به داشتن یک سیستم روشنایی ابتدایی عادت کرده ایم، اما همانطور که کسب و کار خود را در زمینه راه حل های گل مناسب توسعه می دهیم و تغییرات آب و هوایی خود را دنبال می کنیم، ما به آن عادت کرده ایم. به فناوری نیاز داریم که بتواند هر تغییری را که ما صلاح می‌دانیم مدیریت کند. علاوه بر این، ما احساس می‌کنیم که پلتفرم کاربرپسند SUNaaS® Sollum به آسان‌تر شدن انتقال به یک راه‌حل پیشرفته‌تر برای تیم ما کمک می‌کند.”

قاسم ترمبلی، معاون عملیات فروش جهانی برای فناوری‌های Sollum می‌گوید: «Sollum برای هر پرورش‌دهنده راه‌حلی دارد، خواه یک متخصص با تجربه با چراغ‌های رشد LED باشد یا شرکتی که به دنبال تغییر از HPS است. “ما هیجان زده هستیم که نه تنها راه حل نورپردازی منحصر به فرد خود را به One Floral Group ارائه می دهیم، بلکه آنها را راهنمایی می کنیم تا آنها تمام قابلیت های فناوری ما را امتحان کنند، از جمله کاتالوگ دستور العمل های سبک یا توسعه دستور العمل های سفارشی، و نور چند منطقه ای ما. ابزارهای مدیریتی همراه با پلتفرم SUNAaS. ما متعهد به حمایت از انتقال آنها برای اطمینان از یک آزمایش موفق هستیم.”

برای اطلاعات بیشتر:
فناوری های سولوم

sollumtechnologies.com

تاریخ انتشار:

منبع