توسعه دهندگان سیستم تصفیه بذر پلاسمای سرد تیم های مهندسی و فروش را گسترش می دهند

جیمز سیمن نقش مدیر مهندسی را بر عهده می گیرد و ناتانائل داننبرگ به عنوان مدیر فروش ملحق می شود. Zayndu برای گسترش سریع فرآیند تصفیه بذر پلاسمای سرد و فرآیند پرایمینگ خود در بخش کشاورزی محیط کنترل شده جهانی آماده می شود.

Zayndu یک سیستم تصفیه بذر پلاسمای سرد به نام ActivatedAir ایجاد کرده است. این فرآیند، بذرها را تصفیه و پر می‌کند، که منجر به جوانه‌زنی هماهنگ و افزایش رشد گیاه می‌شود. این شرکت پتانسیل زیادی برای راه حل خود می بیند و در حال رشد تیم خود برای پاسخگویی به خواسته های بازار است.

مدیر جدید مهندسی جیمز سیمن است که از FireAngel Safety Technology به Zayndu می پیوندد. تمرکز اولیه جیمز بر ایجاد بهترین شیوه های جهانی در تاسیسات تولیدی Zayndu خواهد بود و اطمینان حاصل می کند که این شرکت می تواند تقاضا برای سیستم های ActivatedAir را برآورده کند.

جیمز می‌گوید: «علاقه فروش در سرتاسر جهان در حال افزایش بی‌سابقه است. “تولید سریعتر از تقاضای مشتری تمرکز زیادی برای ما دارد. هدف من این است که از سفارشات مشتری جلوتر باشم و سیستم ها را بسازم تا تولیدکنندگان را از دسترسی به فناوری انقلابی خود باز ندهیم.”

جیمز همچنین توسعه ابتکارات نسل بعدی را رهبری می کند، مانند SeedCloud، پلتفرم مبتنی بر ابر زایندو که از راه دور عملکرد هر سیستم را در سطح جهانی نظارت می کند. SeedCloud اخیراً در جوایز Made in the Midlands برنده جایزه طلایی Zayndu برای نوآوری فناوری دیجیتال شده است.


جیمز سیمن و ناتانائل داننبرگ

“با SeedCloud، هر ماشین Zayndu در سراسر جهان به سرویس نظارت ما متصل است. این سیستم بر تک تک اقداماتی که سیستم های ما اعمال می کنند نظارت می کند و به طور مداوم بیش از 160 پارامتر از هر دستگاه را گزارش می دهد.

“این ما را قادر می سازد تا سلامت پلاسما و سیستم های مکانیکی را کنترل کنیم، هر گونه مشکل را تشخیص دهیم و حتی الزامات آموزشی را برای اپراتورها شناسایی کنیم.”

Nathanael Dannenberg در بخش باغبانی انگلستان شناخته شده است، زیرا رهبری تجاری باغبانی بریتانیا و ایرلند برای Philips Lighting بوده است. او تجربه گسترده ای در معرفی آخرین فناوری رشد به گلخانه ها و مزارع عمودی دارد.

ناتانائل که از روشنایی خرده فروشی به باغبانی آمده، به این بخش علاقه مند شده است.

ناتانائل می‌گوید: «همه این چالش‌ها در مورد قیمت انرژی، کمبود نیروی کار و بیماری وجود دارد، و با این حال تولیدکنندگان کارهای شگفت‌انگیزی انجام می‌دهند. “این یک صنعت عالی است که بخشی از آن باشید، و فناوری Zayndu نشان دهنده برخی از هیجان انگیزترین فناوری هایی است که در حال حاضر به تولیدکنندگان ارائه می شود.

“فضای AgTech انگلستان واقعا قوی است. با توجه به اینکه هلندی ها در طول تاریخ چقدر تاثیرگذار بوده اند، برخی از فناوری های هیجان انگیزتر اکنون از انگلستان می آیند.”

تمرکز اولیه Nathanael بر روی مشتریان بریتانیا خواهد بود، اما با توجه به افزایش علاقه به فناوری Zayndu در آمریکای شمالی و کشورهای خلیج فارس، او انتظار دارد در آینده نزدیک با مشتریان در این بازارها همکاری کند.

رالف ویر، مدیرعامل Zayndu، از انتصابات جدید استقبال کرد. رالف اعلام می‌کند: «Zayndu با چنان سرعتی در حال رشد است که ما باید بهترین افراد را برای حمایت از جاه‌طلبی‌ها و اشتیاق مشتریان خود استخدام کنیم. “تجربه جیمز و ناتانائل بسیار ارزشمند است؛ آنها در یک زمان بسیار هیجان انگیز به هم می پیوندند.”

برای اطلاعات بیشتر:
زیندو
276225 1509 +44 (0).
[email protected]
www.zayndu.com

منبع