توافقنامه رویایی بین ANASAC و AgBiome ایجاد شد


ANASAC، یک شرکت شیلیایی، با AgBiome، یک مبتکر بیوتکنولوژی کشاورزی مستقر در ایالات متحده، به توافقنامه توسعه و ثبت رسیده است. AgBiome محصولات جدید و ضروری حفاظت از محصولات بیولوژیکی را برای بهبود تولید مواد غذایی پایدار توسعه می دهد.

این قرارداد بازاریابی به ANASAC اجازه می دهد تا محصول قارچ کش Howler AgBiome’s Howler را در پرو، کلمبیا، اکوادور، گواتمالا، هندوراس، نیکاراگوئه، پاناما و جمهوری دومینیکن با تمرکز بر حفاظت از محصولات صادراتی مانند میوه های تازه، سبزیجات، توسعه، ثبت و تجاری سازی کند. و گل بریده

Howler یک قارچ کش بیولوژیکی نوآورانه است که بر اساس سویه Pseudomonas chlororaphis AFS009 فرموله شده است، که از قدرت میکروبیوم برای ارائه کنترل برتر با حالت‌های عمل متعدد استفاده می‌کند و طیف وسیعی از کنترل پیشگیرانه و پایدار را در برابر بیماری‌های کلیدی گیاهی، هم برگی و هم در خاک فراهم می‌کند. قارچ کش زوزه کش در برابر بیماری هایی مانند پیتیوم، فوزاریوم، ریزوکتونیا و بوتریتیس بسیار موثر است.

دکتر ناتاراجان بالاچاندر، مدیر توسعه بازرگانی، گفت: “محصول قارچ کش Howler AgBiome در حال تبدیل شدن به یک ابزار ارزشمند برای تولیدکنندگان آمریکایی است که به دنبال روش های جدید و موثر اقدام برای مقابله با بیماری های بالقوه ویرانگر در محصولات میوه و سبزیجات با ارزش بالا هستند.”

دکتر تونی بوچی، مدیر ارشد عملیات AgBiome می‌افزاید: “ANASAC شریکی عالی است که به ما کمک می‌کند تا این راه‌حل را در دست تولیدکنندگان محصولات تخصصی بیشتری در سراسر منطقه‌ای قرار دهیم که برای عرضه جهانی میوه و سبزیجات ما اهمیت دارد.”

برای ANASAC، این اولین قرارداد توزیع منطقه ای با AgBiome یک نقطه عطف مهم است.

“این به ما امکان می دهد تا چشم انداز و استراتژی منطقه ای خود را امروز با ارائه راه حل هایی برای مشکلات تولید کنندگان خود در منطقه از طریق تولید مجموعه ای از محصولات متمایز نوآورانه و با ارزش بالا با فناوری مرتبط و نتایج عالی در این زمینه تقویت کنیم.” Osvaldo Farias، مدیر پروژه حفاظت از محصولات ANASAC LatAm گفت.

ANASAC به عنوان بخشی از سیاست پایداری و نوآوری خود، راه‌حل‌های جدید سازگار با محیط‌زیست را توسعه می‌دهد، که این اتحاد را به یک پیشرفت تکنولوژیکی مهم برای شرکت تبدیل می‌کند و به چالش‌های زیست‌محیطی، اجتماعی و بهره‌وری که کشاورزان امروزی در منطقه با آن مواجه هستند، پرداخته است.

برای اطلاعات بیشتر:
AgBiome

104 TW Alexander Drive،
ساختمان 1
پارک مثلث تحقیقاتی، NC 27709
agbiome.com



منبع