“تعداد زیادی تلاش های خوبی توسط تولیدکنندگان برای تنوع بخشیدن، بسته بندی در منبع و انعطاف پذیرتر شدن آب و هوا انجام شده است.”

نکته کلیدی را می توان در یک کلمه خلاصه کرد، همکاری. به اشتراک گذاری دانش، منابع، بهترین شیوه ها و داستان های موفقیت می تواند به رشد بخش گلکاری کمک کند.

زمان آن فرا رسیده است که به همه کارهای بزرگی که در داخل کشور اتفاق افتاده است، با صدای بلند و افتخار کنیم. پرورش دهندگان گل کنیا در شرایط نامناسب بازار و محیطی نوآوری و انعطاف پذیری از خود نشان می دهند.



منبع

“از تورهای گلخانه‌ها گرفته تا طبقات نمایشگاهی، ما این امتیاز را داشته‌ایم که از نزدیک شاهد باز بودن شبکه‌ای باشیم و مایل به پذیرش چالش‌های امروزی و شکل‌دهی آینده‌ای مثبت از طریق تمرین پایدار باشیم. ما شاهد تلاش‌های خوب بسیاری از سوی تولیدکنندگان برای تنوع بخشیدن هستیم. تیم FSI می‌گوید، در منبع بسته بندی کنید و نسبت به آب و هوا مقاوم‌تر شوید.

روز چهارشنبه FSI صحنه را با شورای گل کنیا و Women Win به اشتراک گذاشت تا IFTEX را در مورد آخرین تحولات صنعت در طیف متنوعی از موضوعات به روز کند. همه حول محور اهمیت جمع آوری داده ها و استفاده از آن داده ها برای حمایت از عملکرد زیست محیطی و اجتماعی خوب است.

با بسته شدن پرده‌های بزرگ‌ترین IFTEX تا به امروز، FSI هفته‌ای پربار را با اعضا، دوستان و بازیگران کلیدی در بخش گل‌کاری کنیا سپری کرده است.