ترمیم بدنه خودروها با استفاده از جدیدترین ابزار صافکاری لوکاپرو | mehrariya

ترمیم بدنه خودروها با استفاده از جدیدترین ابزار صافکاری لوکاپرو | mehrariya

یک پوشش خوب خاصیت بازتاب رنگ اتومبیل شما را افزایش می دهد و به عمق و وضوح رنگ شما می افزاید. از این وسایل هنگامی استفاده می‌شود که صافکار مراحل صافکاری را انجام داده و قبل از مراحل نقاشی، برای زیر‌سازی قسمت‌های صافکاری شده انجام می‌شود. با استفاده از اپلیکیشن هاب‌کار دیگر نیازی نیست برای رفتن به کارواش و یا سرویس ماشین مرخصی بگیرید و یا از روزهای تعطیل خود استفاده کنید. هاب‌کار یک راه آسان و سریع برای درخواست کارواش و سرویس خودرو در محل هست و حتی می‌توانید …

  • دنبال یک راه ساده و سریع برای درخواست کارواش و سرویس های تخصصی خودرو هستید؟ با اپلیکیشن Hub Car شما فقط کافیست مکان، سرویس، مدل خودرو و زمان مورد نظر را مشخص کرده و درخواست Hub Car دهید تا در زمان تعیین شده نیروی های Hub Car به محل مورد نظر شما بیایند.
  • هنگامی که تعمیر فرورفتگی بدون رنگ انجام می شود، مکانیک شما از ابزارهای پیشرفته برای از بین بردن فرورفتگی بدنه خودرو استفاده می کند.
  • در این روش با استفاده از لیزر و علم اپتیک (نور شناسی) به تعمیر سطوح خارجی بدنه خودرو می‌پردازند.
  • اصطلاح شاسی کشی به منظور بازگردانندن خسارت ناشی از شاسی خودرو استفاده می‌شود.
  • حادثه خبر نمی‌کند و همه ما به این موضوع واقف هستیم؛ از همین رو تیم لوکاپرو این امکان را فراهم ساخته است که خودرو شما پس از تصادف توسط خودروبرهای مدرن مجموعه لوکاپرو به مرکز صافکاری ما انتقال پیدا کند.

مواد تقویت کننده مراقبتی ، باعث ماندگاری بیشتر سرامیک روی سطح خودروی شما می‌شوند. این محصولات چه می‌کنند؟ خب، بطور خلاصه نسخه‌های متمرکز شده از فرمول سرامیک هستند، و وقتی آن‌ها را روی سطح خودرو اجرا می‌کنید، ایرادات بوجود آمده به دلیل سایش را رفع می‌کنند، تا خودرو به سطح درخشندگی و محافظت قبلی خود بازگردد. یکی دیگر از دغدغه های مالکان خودرو بخصوص بانوان در زمان شستشوی خودرو، توقف درمحیط نامناسب کارواش است.اغلب به ناچار تصمیم به حضور در محل کارواش می نمایند.

ساعات کاری

یک فروشگاه لوازم جانبی خودرو یا نمایندگی های معتبر لوازم خودرو به شما کمک می کند تا سپر مناسب مدل خودرو خود را سفارش دهید، سپس سپر را با سپری که آسیب دیده است، جایگزین کنید. یک پلیمر مایع است که مانند کاور روی بدنه خودرو کشیده می شود و لایه ای آب گریز یا هیدروفوبیک را صافکاری مهرآریا ایجاد می کند. این روکش سرامیکی مایع به قسمت بیرونی وسیله نقلیه اعمال می شود. این پوشش از نظر شیمیایی با رنگ فابریک کارخانه خودرو پیوند می خورد و لایه ای محافظ ایجاد می کند. تعمیر اساسی موتور خوردو داخلی و وارداتی تعمیر کمربند ایمنی تخصص ماست.

با بیش از 30 سال تجربه

اتوکلینیک رضایی مجهز به پیشرفته ترین اتاق رنگ کوره ای با برند معروف (EMATECH) میباشد. از یک دهه اخیر و با ورود فناوری های نانو به صنایع خودروسازی متخصصان ما با ایجاد لایه های محافظتی مقاومت خودرو را در برابر خط و خش های سطحی و همچنین  لکه های شیمیایی بالا می برند. صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند. یکی از شاخصه های خودروی شما چراغ ها هستند که به خاطر در معرض چشم بودن بسیار مورد توجه قرار می گیرند و به چشم می آیند که براق و تمیز نگه داشتن آن ها بسیار می تواند به زیبایی عمومی خودروی شما کمک کند. بازرگانی سالی یدک
تولید و پخش قطعات جلوبندی
1- دیسک و کاسه ترمز خودروهای داخلی
2- توپی چرخ
3-سگدست…

آسیب دیدن شیشه یکی از رایج ترین مشکلاتی است که احتمال دارد با خودروی خود مواجه شوید. برخی از دلایل اصلی آسیب دیدن شیشه اتومبیل عبارت از برخورد با اشیا، طوفان گرد و غبار و طوفان تگرگ است. این مورد برای شما هزینه سرمایه گذاری خوبی دارد، بنابراین لازم است اطمینان حاصل کنید که همیشه در شرایط مناسب است. مانند هر ماشین دیگری که دارید، ماشین شما در نتیجه تصادف رانندگی یا پارگی و فرسودگی معمولی در معرض آسیب است. به صافکاری PDR به عنوان یک هنر نگاه کنید، به عنوان یک علم یا تکنولوژی بسیار کارآمد در زمینه صافکاری . معمولا صافکاری PDR در مواردی انجام میشود که ریزش رنگ نداشته باشد.