بیش از 1000 گلفروش دور هم جمع می شوند تا اولین روز ملی گلفروش را جشن بگیرند

قدرت گل ها در 8 ژوئن 2024 در سراسر بریتانیا و ایرلند جشن گرفته می شود.

قدرت گل منحصر به فرد است. شکوفه های ایجاد کننده غاز که برای جشن گرفتن هر رویداد زندگی استفاده می شود. از خوشحالی تا غمگین، عروسی تا تولد، نوزادان تازه وارد تا موفقیت در امتحانات و همه خریدهای «فقط به این دلیل» که برای یک «اثر برداشتن» طبیعی و سالم فقط گل می‌تواند بدهد. و در پشت غازها گروهی از گل‌فروشان محلی و مستقل هستند که جادوی خود را می‌بافند تا نه تنها شگفت‌انگیزترین خلاقیت‌ها را خلق کنند، بلکه مطمئن شوند که مصرف‌کنندگان بهترین، شگفت‌انگیزترین و کاملاً مقرون به صرفه‌ترین گل‌هایی را که می‌توانند بخرند، دارند.

امسال، برای اولین بار، آنها گرد هم می آیند تا همه چیز شگفت انگیز صنعت گل را جشن بگیرند و نشان دهند که چگونه جادو اتفاق می افتد.

با نمایش یک هفته‌ای «ملاقات با سازنده»، همه چیز از اول ژوئن آغاز می‌شود و به یک روز سرگرم‌کننده در 8 ژوئن ختم می‌شود، زیرا گل‌فروشان در سرتاسر کشور داستان‌های مربوط به گل‌ها، رازها و نکات آنها را به اشتراک می‌گذارند. ویژه تر، میزبانی رویدادها، فعالیت ها، اهدای گل و مسابقات و البته به نمایش گذاشتن هزاران گل!

به میزبانی مجله تجارت گل‌فروش و راهنمای گل‌فروش خوب، روز ملی گل‌فروشی، عمده‌فروشان، عرضه‌کنندگان و گل‌فروشان در هر شکل، اندازه و سبک را می‌بیند که نیروهای خود را به هم می‌پیوندند تا آنچه را که در گل‌فروشی می‌آید به مردم نشان دهند. از آنجایی که کارولین مارشال فاستر، بنیانگذار آن توضیح داد، قطعاً گلفروشی حرفه ای «بازی با گل ها» نیست.

او گفت: “این تصور غلط وجود دارد که گل‌فروشان روز خود را با شکوفه‌های معطر سپری می‌کنند و چند گل را در گلدان می‌ریزند و این به مهارت یا قدرت مغز کمی نیاز دارد. واقعیت بسیار متفاوت است.” “گلفروش خوب بودن و راه اندازی یک کسب و کار موفق گل فروشی، سال ها آموزش می طلبد، پیوند سختی است و می تواند بسیار استرس زا نیز باشد. شما نه تنها با هر احساسی کنار می آیید – تشییع جنازه به خصوص سخت است – بلکه از نظر فیزیکی نیز سخت است؛ به من اعتماد کنید. جعبه های گل و سطل های آب سرد و بدبو بخش جالبی از کنسرت نیست!

پس از آن، کل حوزه خرید وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. قیمت ها در چند سال گذشته افزایش یافته است، بنابراین شما باید واقعا مراقب باشید تا از هدر رفتن جلوگیری کنید، باید به زبان لاتین صحبت کنید تا انواع خود را بدانید، بدانید چه چیزی خوب است و چه چیزی خوب نیست. در هر هفته، هر ساقه را ببرید و حالت دهید تا مشتری بهترین شکوفه ها را داشته باشد و مراقب ساعت باشد تا مطمئن شود که تحویل به موقع انجام می شود!

اما همان‌طور که کارولین اضافه کرد، گل‌فروشی می‌تواند یکی از پرارزش‌ترین شغل‌های موجود باشد و این حقیقت که گل‌ها زندگی همه را لمس می‌کنند دلیلی است که بیشتر گل‌فروشان آن را به حرفه خود تبدیل کرده‌اند. کار کردن با گل ها چیز جادویی دارد و گل فروشی ها اغلب در قلب هر جامعه ای قرار دارند. نه تنها ارائه دهندگان شکوفه های زیبا، بلکه با همه افراد در تمام سنین ارتباط برقرار می کنند و اغلب به عنوان مکانی امن برای بازدید و گپ زدن دیده می شوند. به این واقعیت اضافه کنید که هیچ موقعیتی وجود ندارد که گل‌ها نتوانند پیامی را منتقل کنند، چه «دوستت دارم»، «متاسفم»، «شما شگفت‌انگیز هستید» یا «به شما فکر می‌کنم». و شما واقعاً می توانید هر روز آن را با گل بگویید. در واقع، چه فقط چند ساقه در یک شیشه مربا باشد یا یک دسته گل رز مجلل، گل ها احساساتی را منتقل می کنند که هیچ چیز دیگری در دنیا وجود ندارد و وقتی می بینید وقتی هدیه‌اش را تحویل می‌دهی، لبخند بر لبان آدم‌ها می‌نشیند، دلت به آواز می‌آید و آب سرد و بدبو و ساعت‌های طولانی ارزشش را دارد.”

روز ملی گل‌فروشی روش صنعت برای به اشتراک گذاشتن آن شگفت‌انگیز بودن و نشان دادن مردم است که در گل‌ها و گل‌فروشی‌ها خیلی بیشتر از چیزی که به نظر می‌رسد وجود دارد. این که پشت هر شکوفه‌ای، ارتشی از جادوگران گل وجود دارد که چوب دستی‌های خود را تکان می‌دهند تا هر روز هفته لحظاتی پر از گل را خلق کنند.

بازار نیو کاونت گاردن حامی افتتاحیه روز ملی گل‌فروشان است و رویدادی را برای جشن گل‌فروشان شگفت‌انگیز کشور در صبح روز 8 ژوئن در بازار برگزار می‌کند. جزئیات بیشتر در چند روز آینده در دسترس خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر:

منبع