بهترین خاک مناسب برای احداث باغ پسته رفسنجان | gold-flower

میزان مواد آلی ارتباط مستقیم با میزان حاصلخیزی خاک کشاورزی یا باغ دارد. خاک های مرغوب و مناسب برای کشاورزی از ۳۸ تا ۴۵ درصد مواد معدنی، ۱۵ تا ۳۵ درصد هوا، ۱۵ تا ۳۵ آب، ۵ تا ۱۲ مواد آلی و مقدار ناچیزی موجودات زنده تشکیل می شود. فروشگاه خرید کود کشاورزی Agriraz، در جهت تامین بهترین شرایط برای خاک مجله خبری گل و گیاه کشاورزی مزرعه‌ی شما تلاش بسیاری می‌ورزد. خرید کود مناسب که می‌بایست بسته به نوع گیاه تامین گردد، بسیار ضروری‌ست و می‌بایست برای کسب بهترین نتایج از خاک کشاورزی مزرعه، خریداری گردد. در این مقاله، فروشگاه اینترنتی کشاورزی Agriraz فوت و فن‌های لازم برای کسب خاک مناسب کشاورزی را برای شما شرح داد.

چرا که این خاک محیطی مناسب برای دریافت مواد مغذی گیاهان است. در دست داشتن میزان درصد اشباع خاک که نشان دهنده مقدار آب مورد نیاز برای 100 گرم خاک است بسیار مهم است. این مقدار نیز در آزمایشگاه های خاک کشاورزی تهران و کرج مشخص می شود. این میزان باعث می شود برنامه ریزی دقیق تری برای میزان آبیاری و کوددهی گیاهان داشته باشند.

http://ahwaz-music.ir

یکی از موضوعات بسیار مهمی که برای خاک بستر کشت در نظر گرفته می شود اکسیژن رسانی به ریشه ها است. در واقع هرچه پروسه اکسیژن رسانی بیشتر باشد سبب می شود که پرورش گیاه بهتر صورت بگیرد. پرلیت به نوبه خود سبب می شو تا یک خاک مناسب کشاورزی داشته باشیم، به طوری که خلل و فرج بیشتری در خاک ایجاد می کند. اگر بخواهیم بیس خاک کشت را معرفی کنیم، پیت ماس یکی از موارد قابل توجه است.

  • کوکوپیت ها در واقع بقایای بلا استفاده در تولید طناب ها و تودوزی ها هستند که از پوست نارگیل تهیه شده اند.
  • بهترین روش برای اصلاح این خاک اضافه کردن مواد آلی برای بهبود مواد مغذی و نگه داشتن اب است.
  • امروزه برخی از باغداران در برابر انواع چالش های بهبود و اصلاح خاکمزارع خود قرار گرفته اند.
  • وظیفه خاک کشاورزی زراعی تأمین هوا و مواد غذایی مورد نیاز گیاه ، ذخیره آب و حمایت مکانیکی گیاه است.
  • اهمیت این پارامتر که گاهی با درصد کربن آلی هم عنوان میشود در نقش آن در حاصلخیزی خاک و ممانعت از فرسایش خاک است.
  • نمونه ها را در یک کیسه پلاستیک استریل شده ای بریزید، به خوبی آن ها را با هم مخلوط کنید و نام خانوادگی تاریخ، وسعت زمین، مکان قرار گیری آن، عمق، نوع محصول و مقدار نمونه را روی آن بنویسید.

برای خاک های خیلی فشرده، از یک ماشین تیلر یا حفر کن برقی استفاده کنید. حتی اگر نگهداری و حفظ آب در خاک برایتان مسئله ی مهمی نیست، خاک فشرده و سفت می تواند باکتری ها و قارچ های مفید را از بین ببرد و رشد باکتری های مضر بی هوازی را نیز تشویق کند. شما همچنین می توانید گیاهان پوششی تابستانه که رشد سریع دارند را بکارید، مانند گندم سیاه. این گیاه به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به کاشت محصولات بزرگ در تمام فصل تابستان، خاک را بهبود و آماده سازی کنید.

کود کلات آمینو روی تکنوکل اسپانیایی

کوکوپیت را از مواد بازمانده فرایند تولید طناب از پوست نارگیل به دست میاورند و از لحاظ عملکرد شبیه راکوول می باشد. این خاک برای گیاهان بالارونده، بامبو، گیاهان چند ساله، درختچه ها و بیشتر سبزیجات مناسب اند و می تواند بیشترین تولید را در بین انواع خاک داشته باشند. محصولات گیاهی مانند حبوبات مناسب است و گیاهان ریشه ای و صیفی جات در این خاک ها خوب رشد می کنند. مانند خاک رسی رطوبت را حفظ می کند و اکسیژن زیادی را عبور نمی دهد.

کود فسفیت پتاسیم فسفیمکس فروغ دشت