با زنی آشنا شوید که کوکب را تشویق می کند تا در هاوایی رشد کند

به گل های هاوایی فکر کنید. احتمالاً ارکیده، فرانجی‌پانی، یاس، پرنده بهشتی، آنتوریوم، و شاید هلیکونیا یا پنجه‌های خرچنگ. سپس از کریستین اینگال تعجب کنید که گل محمدی، اسنپدراگون، کیهان و زینیا را پرورش می دهد که برای قاره ایالات متحده مناسب تر است. به علاوه، نام مزرعه گل او وجود دارد، نه Aloha Growers یا Polynesian Paradise، بلکه Daisy Dukes.

و سرگرم کننده است. مزرعه گل دیزی دوکز یک رویداد 25 دلاری با یک انتخاب U-pick در عصر پنجشنبه و صبح شنبه با قوانین سختگیرانه دارد. شما باید از ظرف آنها (یک فنجان استادیوم 32 اونسی) و گیره آنها استفاده کنید (تا هیچ گونه قارچ یا آفتی به مزرعه وارد نکنید). دو ساعت وقت داری در هر فنجان محدودیت پنج گل محمدی وجود دارد. اما آن دسته از گل های دیگر، از جمله زنبق، و همچنین گل های پرکننده نیز وجود دارند. یک قانون: اسنپدراگون ها باید نزدیک به زمین بریده شوند، نه اینکه نزدیک به بالا بریده شوند، بنابراین اسنپدراگون بعدی بلند می شود.

از مشتریان خواسته می شود تا برگ ها را از پایین ساقه جدا کنند. همچنین یک گزینه 50 دلاری وجود دارد که یک سطل دو گالن گل را توری می کند. برای کسانی که می خواهند بیاموزند با چنین فضلی چه کنند، مزرعه گل دیزی دوکس کارگاه هایی را ارائه می دهد. و مزرعه برای رویدادها از جمله عروسی در دسترس است.

ادامه مطلب را در flowerpowerdaily.com بخوانید



منبع

چی؟
او می‌گوید: «وقتی کشاورزی می‌کنم اغلب شلوار جین کوتاه یا حتی بیکینی می‌پوشم، زیرا اینجا خیلی گرم است. “من همچنین یک فرد بسیار پر انرژی و مثبت هستم، بنابراین می خواستم نام مزرعه ما سرگرم کننده باشد!”