“این نمایشگاه دروازه اروپای شرقی است”

اد د گروت، صاحب پلتفرم منبع یابی آنلاین 247flowers.online می گوید: “بازار گل در اروپای شرقی در حال رشد است و آنها به دنبال مفهومی هستند که ما داریم.” او انتظار دارد که افزایش مصرف گل در قزاقستان فرصت های رشد را برای پلتفرم او فراهم کند. از زمان تأسیس در سال 2021، او در نمایشگاه های مختلفی از جمله نمایشگاه فلورا اکسپو آستانه که از 10 تا 12 آوریل در آستانه قزاقستان برگزار می شود، شرکت کرده است. اد می‌گوید: «در حالی که ما صحبت می‌کنیم، گل‌ها در راه قزاقستان هستند.


اد د گروت در فلورا اکسپو آستانه در قزاقستان در سال 2023

بدون معامله گران یا سهام
مفهوم 247flowers.online چیست؟ ما مستقیماً به عمده‌فروش‌های واردکننده عرضه می‌کنیم. در نتیجه، قیمت‌های ما شامل کمیسیون یا هزینه‌های سربار نمی‌شود. ما از Naaldwijk، Aalsmeer و Rijsburg، هلند تحویل می‌دهیم. هر چیزی که به یکی از این مراکز می‌رسد همان روز خارج می‌شود، ما داریم. بدون موجودی. تدارکات و پردازش گل ها به سازمان های با تجربه برون سپاری می شود. علاوه بر این، پلت فرم ما به عمده فروشان اجازه می دهد تا نحوه بسته بندی گل ها و گیاهان خود را انتخاب کنند. تحویل ما مستقیم، شفاف و سریع است که هزینه های کمتر و تازه تر بودن را تضمین می کند. محصول،” اد توضیح می دهد. او همچنین می گوید که شرکتش در حال رشد است و به دنبال بازارهای جدید است: “ما از سال 2021 شروع کردیم، در حال حاضر بیش از 2000 تولید کننده و بیش از 40000 محصول داریم. گردش مالی سال گذشته دو برابر شده است و من انتظار دارم که گردش مالی امسال نسبت به سال قبل سه برابر شود. ما آرزوی رشد بیشتر را داریم. ما به ویژه به فرصت های رشد در اروپای شرقی و آسیای مرکزی علاقه مندیم زیرا این بازارها در حال رشد هستند و در عین حال به راحتی برای حمل و نقل جاده ای و حمل و نقل هوایی قابل دسترسی هستند.”


غرفه هلند در سال 2023

نمایشگاه فلورا اکسپو آستانه در قزاقستان:
به گفته اد، بازار گل قزاقستان فرصت های زیادی را ارائه می دهد: “این بازار به لطف رشد اقتصادی این کشور پتانسیل های زیادی دارد. قزاقستان حدود 5 برابر بزرگتر از هلند است و 19.6 میلیون نفر جمعیت دارد. بیشتر گل ها در این کشور مصرف می شود. 4 شهر اصلی. در قزاقستان، مانند بسیاری از کشورهای اروپای شرقی، گل در تعطیلات عمومی مانند روز جهانی زن، روزهای نامگذاری و اولین و آخرین روزهای تحصیلی سال تقاضای زیادی دارد.

به همین دلیل او برای دومین بار در نمایشگاه فلورا اکسپو آستانه در قزاقستان شرکت می کند و دلیل آن را اینگونه توضیح می دهد: “نمایشگاه فلورا اکسپو آستانه در قزاقستان دروازه ورود به اروپای شرقی است. این نمایشگاه بسیار بزرگ است و در حال بزرگتر شدن است. تا حدودی به دلیل افزایش عمده‌فروشان کوچکتر است، اما ما شاهد افزایش تعداد بازدیدکنندگانی هستیم که از کشورهای دیگر می‌آیند، به عنوان مثال، سال گذشته تعداد بسیار کمی از اوکراین، ازبکستان و روسیه حضور داشتند.

مانند بسیاری از کشورهای دیگر، قزاقستان به طور فزاینده ای به پرورش گل، به ویژه کشت گیاهان پیازی و گل صد تومانی مشغول است. گل هایی که در قزاقستان قابل کشت نیستند از هلند وارد می شوند. خوشحالم که می توانیم به عنوان بخشی از پاویون هلند در این نمایشگاه شرکت کنیم زیرا گل هایی را ارائه می دهیم که هنوز در قزاقستان رشد نکرده اند. این نمایشگاه نه تنها شرکت هایی از قزاقستان بلکه شرکت هایی از کشورهای دیگر را نیز جذب می کند. امسال، حدود 130 غرفه‌دار از 10 کشور مختلف انتظار می‌رود.” با شرکت در این نمایشگاه و سایر نمایشگاه‌ها (مانند IPM Essen و IFTF)، اد امیدوار است توجه بیشتری را برای 247flowers.online جلب کند. “من دوست دارم آن 247flowers را ببینم. آنلاین مانند شرکت صادراتی سابق من به یک نام آشنا تبدیل شد.”


Flora Expo Astana 2023 در آستانه، قزاقستان

برای اطلاعات بیشتر:
247flowers.آنلاین
www.247flowers.online
[email protected]

منبع